Google+ (ni)je mrtav. Nakon svih godina Google je postigao ono što je htio - ima bogatu korisničku bazu pa sada polako i popušta okove vezane uz tu mrežu te potrebu za njenim korištenjem. S druge strane, oglašivački div iz Mountain Viewa sada je predstavio i novo izdanje svoje (društvene) mreže, koja po svoj prilici cilja mnogo manje na Facebook...
Prije nekoliko mjeseci tako je najavljeno da se Google+ (napokon) 'razvodi' od ostalih servisa kompanije, a stvari su sada dobile još jasniju dimenziju. Svojom mrežom Google sad kao da cilja na Reddit, Pinterest i općenito manje na samog korisnika, a više na ono što se njemu i zajednici sadržajno sviđa.
'Danas otkrivamo potpuno redizajnirani Google+ koji Communities i Collections segmente stavlja u prvi plan. Novi Google+ je mnogo jednostavniji i s fokusom na interese korisnika', stoji na službenom blogu.
Google je od vjernih i entuzijastičnih korisnika saznao što najviše vole na društvenoj mreži ekipe iz Mountain Viewa, a činjenica da su u pitanju interesi olakšava i buduće prihode od ogašavanja za ovog diva industrije.
Za sada korisnici sami moraju aktivirati novi dizajn mreže, a kako to napraviti moguće je pročitati u nastavku: