Google se nagodio s belgijskim izdavačima. Čini se kako je izbjegao plaćanje naknade za korištenje naslova i dijelova članaka u rezultatima pretraživanja
Nakon šest godina povlačenja po sudovima, spor je okončan nagodbom.
Kao što je bio slučaj u Francuskoj i Njemačkoj, izdavači u Belgiji tvrdili su kako Google mora platiti naknadu za korištenje novinskih naslova i dijelova tekstova u rezultatima pretraživanja. Sukob je doveo do toga da su neko vrijeme članci iz belgijskih novina bili uklonjeni iz rezultata pretrage.
Ipak, sukob je razriješen. Udruga belgijskih izdavača Copierpresse odlučila se nagoditi s Googleom, i to tako da Google ne mora platiti ni izdavačima ni autorima za uključivanje njihovog sadržaja u svoje servise.
Google je pristao oglašavati ih u belgijskim medijima. Po pisanju sajta Paid Content, za oglašavanje bi mogao izdvojiti oko pet milijuna eura (oko 37,5 milijuna kuna).
Iznos nije mali i vjerojatno će krizom pogođenim izdavačima itekako dobro doći. S druge strane, Google je uspio izmigoljiti iz obveze izravnog plaćanja naknade za autorska prava. Da je morao pristati na to, priznao bi da je do kršenja tih prava doista došlo, što bi mu otežalo pregovaračku poziciju s izdavačima u drugim zemljama, pogotovo u Francuskoj i Njemačkoj.
No dogovor nije loš za tvrtku iz Mountain Viewa. Izdavači će 'optimizirati Googleova oglasna rješenja, naročito AdWords (ali i AdSense i AdExchange), kako bi privukli nove čitatelje' te surađivati s tom tvrtkom na razvoju modela naplaćivanja sadržaja online, poput pretplata i paywalla.
Surađivat će i na distribuciji sadržaja putem mobilnih platformi, otvaranju službenih kanala na YouTubeu i ugrađivanju društvenih alata kao što je Hangouts s mreže Google+ na sajtove s vijestima.