Komunikacijsko rješenje 'Allo' Google je najavio još na ovogodišnjoj konferenciji Google I/O, no sada se njime mogu poigrati svi. I dok je na prvi pogled riječ tek o još jednoj u moru aplikacija za čavrljanje i komunikaciju općenito, Google Allo zapravo koristi umjetnu inteligenciju (ili radije - napredne algoritme) kako bi omogućio raznovrsnije čavrljanje i pružanje pomoći korisnicima u svakom trenutku. Štoviše - app postaje sve pametniji što ga se duže koristi
Google Allo korisnicima može pomoći u planiranju, pronalasku relevantnih informacija te omogućuje lakše izražavanje u čavrljanju, navodi kompanija iz Mountain Viewa. Mnogo toga je automatizirano ako to korisnik poželi, no dok app nauči neke stvari moglo bi proći određeno vrijeme.
Tako primjerice Smart Reply omogućuje odgovaranje na poruke tek jednim dodirom prsta. Allo će znati ako je korisnik u pokretu te će na upit 'stižeš li?' odgovoriti potvrdno. Čak će za fotografije kućnih ljubimaca napisati da su slatki, no Google opet napominje da će se app razvijati i postajati sve više oblikovan prema korisnikovom ponašanju. Bilo bi zgodno zamisliti kako ide duži razgovor dvoje prijatelja automatiziranim porukama...
Digitalne naljepnice, crtkarije i sličan sadržaj postali su vrlo bitni dijelovi današnjih alata za komunikaciju pa ih uključuje i Allo. Van tog šarenila se nalazi mnogo ozbiljniji projekt - Google Assistant u razvojnoj fazi. Korištenjem ovog dodatka unutar aplikacije Allo korisnici mogu pričati s Googleom, postavljati pitanja i odrađivati kojekakve akcije unutar drugih razgovora. Kako Google navodi - sada više nije potrebno izlaziti iz komunikacijske aplikacije kako bi se učitao web preglednik ili poslao link na nekakav YouTube uradak.