Snapchat bi do kraja godine mogao dobiti vlastitu platformu za igranje. Snap, matična tvrtka popularne aplikacije za mobitele, navodno već sklapa dogovore s izdavačima igara o uključivanju u ovaj projekt
Snap je tvrtka u zadnje vrijeme puno uložila u Lens Studio, softver namijenjen razvojnim programerima za izradu specijaliziranih filtera za proširenu stvarnost. Navodno su kupili i PlayCanvas, softverski engine za 3D web igru koji bi mogao poslužiti kao temelj za razvoj novih developerskih alata.
Zasad još nije jasno hoće li igre na novoj platformi u sklopu Snapchata biti uglavnom fokusirane na proširenu stvarnost, ali ne bi bilo čudno ako bi se u Snapu odlučili na to. Tijekom travnja pokrenuli su Snappables, kratke selfie igre u proširenoj stvarnosti koje je lako povezati sa Snapovim korisničkim sučeljem Lens.
Snap vjerojatno više neće izravno konkurirati Googleovom projektu ARCore i Appleovom ARKitu, već korisnicima ponuditi nekoliko vlastitih iskustava proširene stvarnosti. Zasad su još u prednosti u odnosu na ono što Facebook i Instagram nude u sklopu ugrađenih aplikacija za kamere.
No, u Facebooku zato već neko vrijeme eksperimentiraju s mini igrama u aplikaciji Messenger, a Snapov glavni izvršni direktor Evan Spiegel ne krije oduševljenje poslovnim modelom kineske tvrtke Tencent, u koju 40 posto prihoda stiže od kupovine u igrama u sklopu aplikacije WeChat, piše Tech Crunch.