U suradnji s Microsoftom Hrvatska i InfoCumulusom Hrvatski Telekom je predstavio paket usluga Microsoft Dynamics CRM, poslovna rješenja prilagođena potrebama domaćeg tržišta
Paket usluga Microsoft Dynamics CRM predstavljen je tijekom poslovno-tehnološke konferencije WinDays16 u Poreču.
Tomislav Kosanović, direktor za razvoj ICT proizvoda u HT-u,je istaknuo kako korisnici koji se odluče za ovaj paket dobivaju cjelovito rješenje po načelu 'ključ u ruke' koje uključuje instalaciju i implementaciju (s postojećim procesima) CRM rješenja, jednodnevnu edukaciju korisnika, kao i daljnju stručnu podršku na posebnom broju 24/786>). Dodatno, HT nudi i analizu postojećeg stanja prije same instalacije, dodatno savjetovanje te mogućnost plaćanja u mjesečnim naknadama.
Usluga omogućuje kreiranje centralne baze klijenata čime je osigurano da sve informacije budu spremljene i dostupne svim djelatnicima tvrtke. Moguć je uvid u prodajne prilike - izglednost zatvaranja prilike te ukupni prodajni potencijal - a cijeli proces je strukturiran preko prodajnih faza. Analizom navedenih informacija tvrtka ima uvid u ukupni prodajni potencijal čime je olakšano planiranje budućih prihoda.
Microsoft Dynamics CRM omogućuje i praćenje i bilježenje aktivnosti koje se ostvaruju s klijentima (zadaci, sastanci, telefonski pozivi) s bilo koje lokacije. Putem nadzorne ploče korisnici na brz način mogu vidjeti ključne pokazatelje izvedbe (KPI-jeve) i njihovo trenutno ostvarenje što ubrzava donošenje poslovnih odluka. Kompletna usluga nalazi se u cloudu te je dostupna s bilo kojeg fiksnog i mobilnog uređaja s pristupom internetu.
Prema Kosanovićevim riječima, s paketom usluga ciljat će primarno tvrtke s 50 do 200 zaposlenih, u segmentima trgovine, uslužnih djelatnosti i turizma. Naglasio je kako je riječ o kulminaciji petogodišnjeg razvoja jedne od najkompleksnijih usluga u HT-ovom portfelju te kako ju je moguće prilagoditi korisničkim potrebama bez obzira na veličinu.
Lejla Zukić-Krivdić iz Microsofta Hrvatska rekla je kako će biti ponuđena tri modela: rješenje će moći biti instalirano na servisu Azure, u podatkovnom centru HT-a ili na korisničkim poslužiteljima.
Implementaciju CRM rješenja izvodi HT-ov partner InfoCumulus, tvrtka specijalizirana za rješenja, procese i sustave u upravljanju odnosima s korisnicima.
'Dosad smo CRM sustave često doživljavali kao skupe sustave, rezervirane samo za najveće kompanije. Naš je cilj ponuditi vrhunski CRM sustav srednjim i velikim korisnicima na njima prihvatljiv način, što je jedan od ciljeva ovog partnerstva. Svaka tvrtka, bez obzira na svoju veličinu, može imati direktne koristi o pravilno implementiranog CRM sustava', rekao je Sven Marušić, direktor tvrtke InfoCumulus.