Kineski proizvođač je globalno u prvoj polovici godine isporučio 73,01 milijun pametnih telefona, 20,2 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine.
Huawei Consumer Business Group, poslovna jedinica za potrošačku elektroniku, objavila je poslovne rezultate za prvih šest mjeseci 2017. godine.
U regiji središnje i istočne Europe (CEE) tržišni udio Huaweia dosegnuo je 20,2 posto, što predstavlja rast od 50 posto u odnosu na prvo polugodište lani.
Huawei je globalno u prvoj polovici godine isporučio 73,01 milijun pametnih telefona, 20,2 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine. Vrijednost prodaje u prvoj polovici godine dosegnula je 13,34 milijardi eura, što je rast od 36,2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Ukupno na globalnoj razini, prema podacima IDC-a, Huawei je porastao na 9,8 posto tržišta pametnih telefona. Rast je najvećim dijelom generiran prodajom uređaja u srednjem i visokom tržišnom segmentu na svim ključnim tržištima. U cjenovnom segmentu iznad 500 USD, globalni tržišni udio Huaweija približio se devet posto.
U Hauweiju za ovu godinu najavljuju i značajno širenje vlastite maloprodajne mreže. Broj vlastitih maloprodajnih lokacija porast će do kraja godine na 56 tisuća, dok su na kraju svibnja prošle godine imali 35 tisuća lokacija.
U Huaweiju nastavljaju s investicijama u području umjetne inteligencije i strojnog učenja, posebno u razvoj inteligentnih uređaja koji će predviđati potrebe korisnika.