Microsftova online trgovina za aplikacije namijenjene uređajima s operativnim sustavom Windows Phone napokon je dostupna i kod nas. Donosimo upute kako je početi koristiti
Windows Phone Marketplace ne možete koristiti bez vašeg jedinstvenog Windows Live ID-a. Uz njega će biti vezana pohranjena povijest kupovanja i drugi podaci.
Stoga će prvi korak, ako ga nemate, biti njegovo kreiranje. Vaš će vam pametni telefon tu mogućnost ponuditi čim pokušate nešto kupiti ili skinuti s Marketplacea.
Tražit će od vas uređivanje postavki korisničkog računa, koje uključuju odabir zemlje ili regije u kojoj ćete korisititi, unos datuma rođenja i prihvaćanje uvjeta korištenja.
Zemlja/regija vašeg korisničkog računa (što se naziva i 'Locale') određuje kojem ćete Marketplaceu pristupati putem mobitela i na web odredištu windowsphone.com. U ovom slučaju to će biti Hrvatska.
Vrlo je važno tijekom kreiranja korisničkog računa unijeti pravi Windows Live ID i odabrati odgovarajuću zemlju/regiju. Jednom kad ih odaberete, ne možete mijenjati.
Postoje tri načina otvaranja aktivacije korisničkog računa na Windows Phone Marketplaceu. Proći ćemo kroz sva tri.
Prvi način - za one koji nemaju Windows Live ID, Xbox Live, Zune, odnosno premium korisnički račun
Na mobitelu pogonjenom operativnim sustavom Windows Phone kliknite na ikonicu Marketplace. Kad se otvori Marketplace Hub, vidjet ćete da je u njemu sadržaj odabran prema onome što je u danom trenutku dostupno u regiji za koju je mobitel podešen.
Pokušate li kupiti ili skinuti aplikaciju, moguće je da će uređaj zatražiti da se ulogirate s korisničkim imenom i lozinkom za Windows Live ID.
Odaberite opciju 'Create one' i popunite polja na svakom zaslonu traženim informacijama. Odredite koji će vam biti Windows Live ID, lozinka i unesite kontakt adresu e-pošte.
S popisa odaberite svoju zemlju/regiju, unesite vaš datum rođenja i potvrdite da prihvaćate uvjete korištenja.
Nakon što to učinite, može se pojaviti potvrda koja će vam ili ponuditi automatski generirani gamertag (korisničko ime za igrače Xboxa 360) ili vas vratiti na stranicu s aplikacijom koju ste željeli kupiti ili instalirati.
Ako ste odabrali drugu zemlju/regiju od one na koju vam je podešen telefon, moguće je da ćete morati restartati mobitel. Možete to učiniti ili jednostavno ponovno otvoriti Marketplace.
Pojavi li se upozorenje 'App is not available' ili 'Item not available', pokrenite ponovno aplikaciju Marketplace.
Drugi način - za one koji imaju Windows Live ID, ali nemaju Xbox Live, Zune, odnosno premium korisnički račun
Postupak je u početku isti kao i u prethodnom scenariju. Kad vam ponudi da se logirate, unesite svoj Windows Live ID i lozinku.
Ostalo je isto kao i u prvom scenariju.
Treći način - za one koji imaju Windows Live ID, povezan s Xbox Live, Zune, odnosno premium korisničkim računom
Postupak je gotovo potpuno isti kao i prethodno opisani. Razlika je u tome što, koristite li Windows Live ID povezan s postojećim korisničkim računom za Xbox Live ili Zune, nećete moći odabrati zemlju/regiju - Microsoft je to već obavio za vas.
Detaljnije upute potražite na službenom Microsoftovu blogu