Recesijom su pogođene čak i najbogatije države u sklopu SAD-a, tako da ne iznenađuje vijest da su spremne na svakojake korake da povećaju državne prihode. Kalifornija, primjerice, planira uvesti reklame na registarskim pločicama automobila
Kalifornijski zakonodavci razmišljaju o uvođenju zakona kojim bi na registrirana vozila uveli elektroničke registarske pločice. Na ovaj korak predstavnici države odlučuju se ne zato da se modernizira registracijski proces vozila, nego isključivo da se dodatno zaradi.
Naime, prema planu e-registracijske pločice tijekom kretanja automobila prikazivale bi uobičajenu alfanumeričku oznaku, no kada bi se vozilo nalazilo u stanju mirovanja, na zaslonima bi se, umjesto registracijskog broja, prikazivale reklame.
Jednako tako, prilikom izvanrednih situacija, sudara i sličnih prometnih peripetija, na pločicama bi se prikazivale servisne informacije.
Ako prođe ovaj prijedlog zakona e-pločice, inicijalno bi se trebale pojaviti u Kaliforniji, a ako se pokažu uspješnima, njihovo korištenje proširilo bi se u ostatak SAD-a.