EKSPLOZIVNO

'Keep Talking and Nobody Explodes' prodan u 200.000 primjeraka

17.03.2016 u 08:05

Bionic
Reading

Hektična društvena igra za virtualnu stvarnost doista je dobro sjela mnogobrojnim igračima koji su ju u relativno kratkom vremenu prigrlili kao pravi pravcati hit. Njeni autori nedavno su se pohvalili i rezultatima prodaje na svim platformama, uključujući PC

Prema njima, Keep Talking and Nobody Explodes prodan je u 200.000 primjeraka, što je (s obzirom na to o kakvoj se igri radi) doista velik pothvat. Podsjetimo, Keep Talking prvotno je izašao kao VR-igra za Samsungov VR te je naknadno izdana na Steamu i postigla zapanjujući uspjeh.

Radi se o društvenoj igri u kojoj igrač nastoji deaktivirati nepotrebno kompliciran eksplozivni uređaj dok mu ostali, koji čitaju upute, govore što treba napraviti sljedeće. Rezultat je kaotična i vrlo zabavna zavrzlama koja uvelike podsjeća na mobilni hit Spaceteam, igru u kojoj igrači jedni drugima navode komande u žargonu 'Star Treka' dok svojim svemirskim brodićem nastoje pobjeći crnoj rupi ili eksploziji.

Da budemo jasni, ove brojke ne dolaze ni blizu onima nekih popularnijih naslova, no vodite računa o tome da se radi o igri napravljenoj za virtualnu stvarnost. Ben Cane iz Steel Crate Gamesa tako je u utorak na GDC-u izjavio kako se nije nadao uspjehu sve dok se on nije dogodio. U tom trenu su shvatili da dio onih koji koriste opremu za virtualnu stvarnost zapravo nije jedina grupa ljudi koja bi igrala njihovu igru.

Keep Talking and Nobody Explodes trailer

Velik broj zainteresiranih dolazi iz sfera koje se uopće ne bave gejmingom. U tom trenu Benu i ekipi je sinulo da su napravili igru o komunikaciji koja zapravo nije klasična videoigra, već naslov za zabave, odnosno party game

Bilo kako bilo, Keep Talking je jedan od prvih superhitova za virtualnu stvarnost koji je sveopće prihvaćen te je dvije stotine tisuća puta dokazao kako neobični koncepti doista mogu zaživjeti ako su dovoljno zabavni.