U POTRAZI ZA INFORMACIJAMA

Kućanice surferice haraju internetom

09.12.2008 u 11:30

Bionic
Reading

Iako biste na prvu pomislili nešto sasvim drukčije, prema posljednjim saznanjima analitičara, upravo su 'očajne kućanice' najžešći korisnici interneta

Prema podacima koje su objavili analitičari kuće TNS, kućanice koje se dosađuju, čak 47 posto svog slobodnog vremena provedu surfajući internetom što je znatno više od slobodnog vremena koje na internetu provode zaposlenici, nezaposlene osobe pa čak i studenti.

Najčešće surferske navike kućanica su potraga za informacijama, korištenje bankarskih servisa te posjećivanje novih web stranica. Nakon tih triju spomenutih aktivnosti, surferice najčešće posjećuju stranice za usporedbu cijena određenih proizvoda različitih proizvođača, stranice online video servisa poput YouTubea te sudjeluju u online aukcijskim web odredištima poput eBay-a.

Prema objavljenoj studiji naziva Digital World, Digital Life, samo osam posto ispitanica priznalo je da tijekom svog slobodnog vremena surfa stranicama 'za druženje', a samo sedam posto ih posjećuje blogove.