'LG Proactive Customer Care' pomaže pri održavanju kućnih uređaja te upozorava u slučaju poteškoća, uključujući onih vezanih uz pogreško rukovanje
Nove generacije kućnih uređaja iz LG-ja dolaze sa novim sustavom za održavanje koji softverom upozorava korisnika ako svoje aparate ne 'tretira kako spada'. Najnovija značajka koju LG predstavlja na ovogodišnjem sajmu IFA u Berlinu pod imenom 'Proactive Customer Care' dio je ThinQ aplikacije. Riječ je o umjetnoj inteligenciji koja prati kompatibilne uređaje i prepoznaje potencijalne probleme poput pada temperature ili slabog protoka zraka. Kada nešto nije u redu, ona će pokrenuti alarm prije nego što problem eskalira u punokrvni kvar.
LG Proactive Customer Care u EU dolazi uz novu liniju perilica rublja i hladnjaka. Inteligencija iza uređaja specifično je dizajnirana za produljenje roka trajanja uređaja te će vas upozoriti ako ih koristite na krivi način.
Put prema učinkovitijem kućanstvu
Ako prenapunite svoj hladnjak i ograničite protok zraka dobit ćete mali podsjetnik unutar aplikacije. 'Proactive Customer Care' će slati podsjetnike i kada morate mijenjati filter ili ako primjeti da odvod perilice ne radi po planu.
LG će vam također redovito slati izvješća o vašem uređaju, kao i savjete za učinkovitije korištenje i uštedu električne energije, prenosi Cnet.
Sajam IFA traje od 6. do 11. rujna, a više o njemu možete pronaći ovdje.