Korejski je proizvođač na ovogodišnjem CES-u predstavio neobično lifestyle rješenje koje će se, ako bude dovoljno interesa, jednog dana pretovriti u pravi proizvod
LG Display nastavlja predstavljati koncepte koji bi s vremenom mogli postati trend. Njihova atrakcija predstavljena na ovogodišnjem CES-u dolazi u obliku prozirnog OLED televizora dijagonale 55 inča koji se pomoću mehanizma izvlači iz okvira kreveta.
Sam zaslon ima prozirnost od 40 posto, što je napredak u odnosu na prošlogodišnji prototip čija je transparencija iznosila 10 posto, naglašava Verge. Panel je napravljen sa ugrađenim zvučnicima, premda još nije poznato koje su njihove značajke. Sve što LG kaže je da je zvuk integriran u okvir.
Proizvođač također naglašava da se prozirni OLED može micati po stanu ako ga kupac želi montirati na neko drugo mjesto osim na kraj kreveta. Naravno, ideja razmještanja prozirnih zaslona dolazi tek nakon što uređaj stigne na tržište, što za sada nije izvjesno, s obzirom da je riječ o još jednom konceptu.
Kompanija na novi TV gleda kao kombinaciju uređaja za pametni dom i nečega što bi se moglo koristiti na javnim mjestima poput restorana i javnog prijevoza. Prema tome, vizija korejske kompanije su OLED ekrani koji nisu ekskluzivno rezervirani za dom, već se mogu primjeniti na velikom broju mjesta poput ureda gdje zamjenjuju staklo na vratima i automatski prikazivati informacije o prostoriji i/ili osobama koje tamo rade.
LG nastoji inovirati
Ovo, posjećamo, nije prvi prozirni uređaj koji je predstavljen na CES-u. Prošle godine smo gledali Samsungove prozirne OLED prikaze, Panasonic je svoj model predstavio još 2016., a LG je prošle godine, kao što smo spomenuli, predstavio uređaj koji ima manje proziran ekran od ovogodišnjeg. Kompanija je čak predstavila masivni 77-inčni zakrivljeni OLED kojeg je zamislila kao medij za znakove ili oglašavanje.
Ovogodišnji LG-jev prozirni ekran smišljen je kao TV za dom, a ne dio futurističkog shopping centra.
Televizor spojen na krevet samo je jedan od prototipova koji će jednog dana možda postati proizvodom kojeg možete kupiti. LG je, sjetimo se, kao prototip predstavio TV koji se namata u malu kutiju - impresivan uređaj kojeg se nakon toga prodavao po vrtoglavoj cijeni od oko 87.000 dolara.