Lamborghini 350 GT, prvi model kojeg je tvrtka proizvodila obnovio je njen odjel za restauracije - Lamborghini PoloStorico
Kako bi dokazali novom vlasniku da je posao obavljen sjajno, na stazi Autodromo di Modena automobil je odvozio osamdeset kilometara. Konkretan primjerak bio je jedan od prvih petnaest proizvedenih modela 350 GT s brojem šasije O121, što znači da se radi o vrlo ranom primjerku Lamborghinija, za čiju je restauraciju tijekom godine dana utrošeno 1150 sati rada provedenih na karoseriji i interijeru, dok je za mehaniku i elektriku bilo potrebno 780 radnih sati.
Sve je rađeno upotrebom originalnih Lamborghini rezervnih dijelova. Koža i drvo interijera obrađivani su procesima koji su bili moderni 1964., kad je ovaj Lamborghini isporučen prvom kupcu. Aktualnom vlasniku bitna je originalnost, stoga je ugradnja potpuno novih dijelova bila ograničena na minimum, a ponegdje su ostavljeni tragovi korištenja koji se nisu mogli do kraja ukloniti.
Tako je radio uređaj isti onaj koji je isporučen s automobilom, a originalni naplatci su restaurirani u Milanu kod tvrtke Ruote Borrani, koja i je za Lamborghini i proizvela. Na njima su 205/15 gume, kao nekad. Motor je aluminijski V12 obujma 3464 ccm iz kojih izvlači 270 konja snage koja se na stražnje kotače prenosi putem ZF-ovog mjenjača s pet stupnjeva prijenosa te Salisbury diferencijala dok je ovjes neovisan, proizvela ga je tvrtka Girling.
Lamborghini GT 350 oblikovala je poznata Carrozeria Touring, a mnogi ga smatraju najljepšim i Lamborghinijem svih vremena. Nakon arhetipskog superautomobilaMiure, Countacha i jednog terenca LM002, ovo je četvrto vozilo kojeg je od nule do ‘novog’ automobila obnovio PoloStorico, odjel tvrtke koji se bavi restauracijom, skupljanjem i arhiviranjem podataka, certifikacijom te prodajom originalnih rezervnih dijelova za Lamborghinije.