Prema najnovijim glasinama, Microsoft je svoj unaprijeđeni pretraživač internetskih sadržaja, ranijeg kodnog naziva Kumo, odlučio preimenovati u Bing, a kako bi ga promovirao u reklamnu kampanju ulaže čak 100 milijuna dolara
Prema navodima stranice adage.com, Microsoft je za reklamnu kampanju, koja uključuje online oglašavanje televizijske i radijske reklame te reklame u tiskanim medijima, odvojio između 80 i 100 milijuna dolara.
Novim pretraživačem internetskih sadržaja, nazvanim Bing, Microsoft planira ugrabiti značajniji dio kolača od direktnih konkurenata Googlea i Yahooa.
Ipak, prema najavama u ovo reklamnoj kampanji Microsoft neće direktno prozivati svoje konkurente; kao što je to činio u reklamnom serijalu Laptop Hunters kada je za svoju promociju koristio navodne nedostatke prijenosnih računala tvrtke Apple, nego će korisnicima u rukavicama sugerirati da korištenjem postojećih pretraživača interneta ostaju zakinuti za neke od mogućnosti takvih alata.
Službeno vrijeme izlaska konačne inačice Microsoft Binga još uvijek ostaje nepoznanica, no njegove mogućnosti Steve Ballmer mogao bi javnosti pokazati već ovoga tjedna na konferenciji D: All Things D.