U svojoj godišnjoj studiji o pouzdanosti Consumer Reports uklonio je oznaku "preporučeno" za sve modele iz Microsoftove linije prijenosnih računala Surface
Microsoft i Surface našli su se na udaru neprofitne organizacije Consumer Reports zbog značajno povećanog broja kvarova tijekom prvih par godina po kupovini prijenosnika.
Svoju procjenu temelje na odgovorima 90 tisuća vlasnika tablet računala i laptopa, iz kojih su izvukli zaključak kako je svaki četvrti vlasnik Surfacea imao problema sa svojim računalom tijekom prve dvije godine korištenja. Najistaknutiji problemi bili su vezani uz česta smrzavanja, neočekivanja rušenja i zaslone osjetljive na dodir.
Na ocjene tvrtki poput Consumer Reports oslanjaju se mnogi kupci koji nisu naročito tehnički i tehnološki potkovani, pa nije čudno što se nije moralo dugo čekati na Microsoftov odgovor.
Iz Redmonda su poručili kako se ne slažu sa zaključcima Consumer Reportsa te kako njihovi podaci o povratu govore značajno drukčiju priču.
U raspravu se uključio i šef Microsoftovog odjela za Surface Panos Panay, tvrdeći kako je 98 posto korisnika modela Surface Book i Pro zadovoljno.
Razočaran je izvješćem Consumer Reportsa jer je, kako je naveo, misija njegovog tima i njega osobno uvijek bila isporučiti odlično iskustvo korisnicima.
Naglasio je kako stalno prate kvalitetu i stope povrata uređaja, za koje tvrdi kako su značajno niže od 25 posto za modele Pro 4 i Book te kako je broj incidenata po uređaju na rekordno niskoj razini (ispod jedan posto), piše Windows Central.