SCROOGLED

Microsoft: 'Zločesti' Gmail čita vaše ljubavne poruke

15.02.2013 u 09:40

Bionic
Reading

Microsoft nastavlja s kampanjom protiv Googlea. Ovoga su puta iskoristili Valentinovo ne bi li lakše osvijestili korisnike o tome koliko Google krši njihovu privatnost. Čini nam se da im baš i nije uspjelo

Microsoft je pojačao svoju kampanju protiv Googlea novim videom 'Scroogled' u kojem pokušava ocrniti Google i skrenuti pozornost na njegovo nepoštivanje privatnosti korisnika.

U kratkom animiranom videu, poštar Gmaila predstavljen je kao tajni agent koji čista tuđu poštu i ubacuje reklame, prije no što ju dostavi na pravu adresu.

S druge strane, Outlook je predstavljen kao dobroćudni poštar koji neće otvoriti ničiju poštu, već će ju samo dostaviti u poštanski sandučić.

Od početka kampanje 'Scroogled' Microsoftovi pokušaji da ocrni Google postaju sve agresivniji.

TechCrunch prenosi riječi Microsoftovog direktora za online usluge Stefana Weitza koji ističe kako oni samo žele skrenuti pozornost na Microsoftove usluge kao što su Bing i Outlook.com.

No, kako sam ističe, Microsoftov je problem što ne uspijevaju privući obične korisnike. Stoga ovom kampanjom žele potaknuti ljude da barem razmisle o alternativi Googleu.

Prema svemu sudeći, to im baš i ne polazi za rukom.

Iako je poštar Gmail u ovom videu prikazan kao netko tko ne poštuje tuđu privatnost, teško je cijeli video shvatiti ozbiljno. Pogotovo kad poštar ubaci nekoliko kupona u poruku.

Negativne kampanje u povijesti baš i nisu davale željeni rezultat. Obično je ona strana koja je izvlačila 'prljavo rublje' u javnost bila jače kritizirana od vlasnika 'prljavog rublja'.

Tako je i ovaj video kod korisnika izazvao više smijeha nego zabrinutosti za njihovu privatnost.

Jedan je od komentara zgodno istaknuo: 'Ako Microsoft, odnosno Outlook ne čitaju naše poruke, kako onda funkcioniraju njihovi anti-spam filteri?'

Možda bi Microsoftu bilo pametnije da se usredotoči na one dijelove koji ga čine drugačijima od Googlea i prepusti korisnicima da sami odluče.

Jer, ma koliko korisnike zabavljalo njihovo prepucavanje i Microsoftovi filmići, teško da će promijeniti navike i e-mail servis zbog animirane 'zločestoće' koja će im uz čestitku za Valentinovo u poruku ubaciti i kupon za jeftinije cipele.

Don't get Scroogled on Valentine's Day