Timelapse filmići su izvrsni, jer ponekad dosadnjikav materijal pretvaraju u nešto uzbudljivo i zanimljivo. Ipak, kad je riječ o snimanju videa iz prvog lica, ubrzavanje dovodi do neželjenih posljedica, a svako pa i najmanje pomicanje kamere biva povećano na negledljivu razinu. U igru uskače Microsoft Research s vlastitim rješenjem za ovaj problem, a rezultati su prilično impresivni
Istraživači u Microsoftovom odjelu koji se bavi novim tehnologijama su razvili algoritam kojim se zapravo rekonstruiraju kretnje kamere u tri dimenzije, ali istovremeno i optimiziraju geometrijske stavke na svakoj sličici videa posebno. Rezultat je stabilizirani i glatki video, uz nešto sitno artefakta na određenim prijelazima.
Postoje brojni sustavi za stabilizaciju slike unutar kamerica, no i oni ubrzani na timelapse pretvaraju nešto potencijalno izvrsno u materijal koji je jednostavno negledljiv. 'Nakon što algoritam napravi rekonstrukciju, optimiziramo novi put kamere za glatki izlazni video, dok se istovremeno osigurava da virtualna kamera gleda u pravcu koji se može kvalitetno renderiran od ulaznog videa', opisuje se proces na stranicama Microsoft Researcha.
Ukratko rečeno, algoritam uspješno analizira kretnje kamere te pokušava kreirati novi put koji je optimiziran - i koji će materijal učiniti gledljivim. Istraživači su objavili nešto drugačiji, tehnički video kojim se u simulaciji procesa može vidjeti kako nastaje nešto što su nazvali hyperlapse. Više informacija vezanih uz sve je moguće pronaći na stranicama Microsoft Researcha, gdje je dostupan i kompletan tehnički papir.