tokio 2020.

Na sljedećim Olimpijskim igrama sportaše će provjeravati roboti

07.08.2018 u 13:32

Bionic
Reading

Budući da Tokio nema Olimpijski park kao mnogi drugi gradovi, a natjecanja će se održavati diljem metropole, provjera identiteta morat će biti brza i točna. Japanci ništa ne prepuštaju slučaju, pa su tako i za ovo prigodu odlučili razviti sistem provjere identiteta pomoću umjetne inteligencije

Japanska korporacija Nippon Denki Kabushiki Gaisha, skraćeno NEC, razvija sistem za prepoznavanje lica koji će se po prvi puta koristiti na Olimpijskim igrama 2020. godine u Tokiju. Svrha mu je identificiranje preko 300 tisuća ljudi uključujući natjecatelje, volontere i novinare, piše The Verge.

Sistem, koji na benchmark testovima američkog Instintuta za standard i tehnologiju drži prvo mjesto, izgrađen je na umjetnoj inteligenciji NeoFace i dio je NEC-ove Bio-IDiom linije softvera za biometričku autentikaciju. Na sljedećim Igrama koristit će se za usporedbu slike i akreditacijske kartice.

Olimpijske igre koje će se za dvije godine održati u Tokiju zadaju mnogo briga u području osiguranja, a budući da grad nema Olimpijski park kao mnogi drugi i natjecanja će se održavati diljem japanske metropole, provjera identiteta morat će biti brza i točna.

Igre će započeti krajem srpnja, aNEC i organizatori nastojat će ubrzati proces provjere što je više moguće kako ne bi bilo dugih čekanja na visokim temperaturama. Sudeći prema sadašnjim temperaturama u Tokiju, te bi Olimpijske igre mogle biti najtoplije u proteklih sto godina.

PRIRUČNIK ZA SUTRAŠNJICU

Bez ovih 12 riječi i izraza teško ćete razumjeti tehnologiju budućnosti

Pogledaj galeriju

No sudeći prema japanskoj predanosti ciljevima i kvaliteti tehnologije, ne bi trebalo biti velikih problema.

NEC je danas demonstrirao rad svog sistema. Kako bi pokazali da natjecatelji neće moći ući u arenu s tuđom iskaznicom, doveli su i bivšeg olimpijca, 208 centimetara visokog odbojkaša kako bi pokazali da će se moći prilagoditi svakomu. Sistem s NeoFaceom je radio bez problema dok je nekoliko ljudi prolazilo pored njega, a podaci o identitetu pojavili su se gotovo trenutačno na ekranu.

NEC ima dugogodišnje iskustvo u ovom području, no Olimpijske su igre čak i za njih izazov.

Alžbeta Houzarova, Ivana Grbavac u razgovoru s Biljanom Starčić
  • Alžbeta Houzarova, PR menadžerica Google Slovačka i Češka i Ivana Grbavac, marketing menadžerica Google Adriatics
  • Ivana Grbavac, marketing menadžerica Google Adriatics
  • Alžbeta Houzarova, PR menadžerica Google Slovačka i Češka
  • Google Pay
  • Google Pay
    +5
GooglePay Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić