Pokretanje novog servisa prvotno je bilo planirano za lipanj, ali su požurili kako bi zadovoljili rastuću potražnju za sadržajima za streaming
U Facebooku planiraju pokrenuti aplikaciju posvećenu igrama za mobitele kojom bi konkurirao platformama Twitch, YouTube i drugima.
Uglavnom će se fokusirati na zajednicu okupljenu oko streaminga igara, iako bi nudila i igre za povremeno igranje koje ljudi već igraju, poput Words with Friends.
Nova aplikacija bi trebala biti predstavljena 20. travnja, ispočetka samo za uređaje na operativnom sustavu Android. Izdanje za iOS trebalo bi stići čim mu u Appleu daju zeleno svjetlo.
NOVA GENERACIJA
Pobrojali smo videoigre koje apsolutno moraju doći na PlayStation 5
Uz stalni rast servisa Facebook Gaming i sve veću potražnju za streaming sadržajima dok su ljudi u izolaciji tijekom pandemije koronavirusa, čini se kako je trenutak povoljan za pokretanje takvog projekta. Navodno je prvotno bio planirno za lipanj, ali su u Facebooku požurili kako bi zadovoljili rastuću potražnju.
U Facebooku već godinama ulažu u igre i pokušavaju postaviti na noge vlastitu zajednicu ljudi koji prate streaming sklapanjem partnerstava s tvorcima sadržaja i održavanjem e-sports turnira.
Usprkos ogromnoj bazi korisnika (više od 2,5 milijarde ljudi mjesečno koristi tu društvenu mrežu), Facebook i dalje zaostaje za Amazonovim Twitchom i Googleovim YouTubeom po broju sati provedenih u igranju.
Facebook gaming raste, ali...
Facebook Gaming nedvojbeno raste. Od prosinca 2018. godine do istog razdoblja lani porast broj sati u gledanju igara iznosio je 210 posto prema podacima tvrtki StreamElements i Arsenal.gg. Broj korisnika koji streamaju porastao je šest posto, dok je tijekom istog razdoblja za 78 posto veći prosječni broj gledatelja po satu.
U Facebooku su koristili istu strategiju kao Twitch i YouTube, sklapajući ekskluzivna partnerstva s najpopularnijim zvijezdama streaminga, među kojima su bili i bivši streamer na Twitchu Gonzalo 'ZeRo' Barrios, Corinna Kopf s YouTubea i nekadašnja UFC šampionka Ronda Rousey.
Ipak, Twitch i YouTube još dominiraju tim segmentom. Twitch je držao 61 posto sati gledanja u prosincu prošle godine, a YouTube 28 posto. Na četvrtom mjestu, iza Facebooka, smjestio se Microsoftov Mixer s tek tri posto svih sati pogledanih prijenosa uživo.
U Facebooku nastoje korisnicima olakšati streaming uvođenjem dugmeta Go Live, što omogućava pokretanje streaminga u nekoliko klikova. Pokrenuti streamovi pojavit će se na osovnim stranicama ljudi koji su ih kreirali kako bi lakše doprijeli do njihovih prijatelja i ljudi koji ih prate.
Kao i slični programi na Twitchu i YouTubeu, Facebook uvodi program Level Up koji omogućava monetizaciju sadržaja kojeg ljudi stvaraju, piše Verge.