Njemački 'premium' proizvođači vode ratove praktički od osnivanja. To je jedan od razloga zašto su danas tako dobri u izradi odličnih automobila. Čovjek bi očekivao da su nakon tolikih godina navikli na poraze i da ih bolje podnose
Da tome ipak nije tako, dokazao nam je Audi. Ekipa iz Ingolstadta nedavno je izgubila utrku s BMW-om za komercijalizaciju prvog automobila s laserskim svjetlima na svijetu. Umjesto da se pomire sa sudbinom, u Audiju su medijskim izvješćem javnosti odlučili otkriti toplu vodu.
Njihov specijalni R8 LMX možda nije prvi automobil s laserskim svjetlima, ali je zato, objašnjavaju u Audiju - ‘najbrži automobil s laserskim svjetlima’.
I doista, do 100 km/h R8 LMX stiže za 3,4 sekunde u odnosu na 4,4, koliko je potrebno BMW-u i8. R8 također postiže 320 km/h maksimalne brzine dok je i8 elektronski ograničen na 250 km/h.
Problem je u tome što će Audi prije ili kasnije izgubiti status proizvođača najbržeg automobila s laserskim svjetlima dok BMW-u titulu pionira ove tehnologije u automobilskoj industriji nitko ne može oduzeti.