Streaming servis se pohvalio velikim interesom za najnoviju pretplatu koja nižu cijenu kompenzira povremenim ubacivanjem reklamnog sadržaja
Netflix je tijekom nedavne prezentacije objavio da njihov plan pretplate koji uključuje povremene reklame bilježi velik uspjeh. Trenutno ga, piše TechCrunch, koristi skoro pet milijuna korisnika. Ovo je, inače, prvi put da je kompanija objavila informacije o novoj metodi pretplate. Razloga za slavlje ima, pogotovo uzmemo li u obzir da je Bloomberg u ožujku pisao da ovaj način pretplate koristi 'samo' milijun ljudi.
S obzirom da Netflix račune nerijetko koristi više kućanstava, nedavne brojke korisnika mogle bi biti još veće. Konačni rezultati će, tim rečeno, zavisiti o tome koliko će im se lov na djelitelje lozinki odbiti od glavu.
Kompanija je u srijedu objavila da je broj pretplatnika plana s reklamama više nego dvostruk u odnosu na početak godine. Neftlix sveukupno ima 232.5 milijuna pretplatnika.
Firmino izvješće investitorima uključuje druge zanimljive brojke vezane uz pretplatu s reklamama. Kompanija je, primjerice, objavila da 80 posto gledatelja uslugu gleda preko TV-a, a ne prijenosnih uređaja. 25 posto pretplaćenih odluči se za reklame ako je ta opcija dostupna, dok je prosječna starost korisnika koji se pretplaćuju na program s reklamama - 34.
Netflix je, inače, nedavno 'pojačao' svoj najjeftiniji plan pretplate uvođenjem 1080p rezolucije te pružanjem podrške za dva istovremena streamanja, dok je na startu rezolucija bila ograničena na 720p uz bez mogućnosti simultanog gledanja sadržaja na više uređaja.