Prošlo je manje od tri mjeseca otkako je Apple predstavio svoje skupe naočale za virtualnu stvarnost Vision Pro, čija je cijena vrtoglavih 3500 dolara. Navodno se tehnološki div sada bori s prodajom VR naglavnika
Kako Bloomberg navodi, jedva da itko uopće rezervira 25-minutne demo prezentacije kako bi isprobali uređaj u trgovinama. Prodaja je pala 's nekoliko komada dnevno na samo nekoliko u cijelom tjednu', kažu zaposlenici.
U međuvremenu, prvi korisnici otkrivaju da 'nema puno mogućnosti s uređajem osim gledanja filmova'. Apple je u razvoj VR naočala utrošio osam godina i milijarde dolara.
Vijest dolazi nakon što je sve veći broj korisnika počeo otkrivati da su VR naočale nepraktične i neudobne za nošenje već dulje vrijeme, što dovodi do glavobolja i modrica pod očima. Samo nekoliko tjedana nakon što su potrošili 3500 dolara za uređaj, neki su ga korisnici čak počeli vraćati u trgovine. I kao što Gizmodo ističe, nitko zapravo više ne govori o uređaju nakon tri mjeseca, a Vision Pro uvelike skuplja prašinu.
Ukratko, ljudi su očekivali da će ogromna pompa prestati - i evo nas. Appleova muka da na tržište plasira nove vruće VR naočale naglašava koliko je VR industrija ustajala. Čak se i Meta, koja prodaje naočale po manjoj cijeni, suočava s velikim problemima u uvjeravanju ljudi, posebice mladih, da ih kupe.
Jesu li dani VR naočala odbrojani ili još uvijek postoji šansa da vidimo VR naglavnik sljedeće generacije koji će nadmašiti sva očekivanja i udahnuti novi život prostoru? Naravno, nije se očekivalo da će Vision Pro to učiniti - ali ako Apple i Meta to ne mogu izvesti, tko može?