Stranica prve stručna radionica za profesionalno korištenje društvene mreže Twitter prisutna je na internetu već neko vrijeme, no s obzirom na to da je održana s velikim uspjehom, odlučili smo je uvrstiti u kategoriju HR web mjeseca
Prva stručna radionica za profesionalno korištenje društvene mreže Twitter, održala se 5. studenog ne samo na lokaciji u Zagrebu, već i putem interneta, odnosno Twittera!
Stručnoj radionici prisustvovali su vodeći hrvatski brendovi: Tportal, T-Mobile, T-Com, Allianz Direct, Iskon, Vipnet, HBO Hrvatska, NovaTV… Kroz intrige, savjete i strasti najbrže rastuće društvene mreže na svijetu (www.twitter.com), vodili su ih stručni predavači: Ivan Brezak Brkan, strateg za internet marketing i stručni suradnik publikacija Bug, Mreža, Plan B i Techcrunch te Pedja Pušelja, jedan od najpopularnijih blogera u regiji i promotor korištenja društvenih mreža i blogova u poslovanju.
Sudionici Tweetokracije temeljito su prošli pravilno korištenje Twittera, koje se odnosi ne samo na tehnički aspekt, već i kulturalni. Naime, Twitter ima vlastiti žargon, vlastitu terminologiju, ali i tradicije. Jedna od njih je tzv. #followfriday, tijekom kojeg korisnici preporučuju drugim korisnicima one za koje misle da ih je vrijedno pratiti. Nakon korištenja, krenulo se u primjenu Twittera u poslovanju i timovima. Potrebe marketinga, prodaje, ali i informiranja javnosti primjenjive su na Twitteru kao na bilo kojem drugom mediju – uz specifičnosti koju 'real time' web donosi. U konkretiziranju primjera predavačima su pomogli njihovi prijatelji i kolege: Dragana Đermanović, profesionalna PR menadžerica iz Srbije te Luka Sučić, menadžer proizvoda u IT lancu Chipoteka.
Predavači su tijekom radionice naglašavali primjenjivost tehnika u praćenju događaja, demonstrirajući na stvarnom primjeru – samima sebi. Službeni twitteraši prenosili su isječke i citate u stvarnom vremenu preko službenog profila Tweetokracije (www.twitter.com/tweetokracija), a drugi twitteraši aktivno su sudjelovali i komentirali. Na dan održavanja konferencije, 5. studenog, pojam 'tweetokracija' spomenut je više od 630 puta na Twitteru (http://search.twitter.com/search?q=tweetokracija). Od predavača i sudionika, do onih koji su radionicu pratili od kuće ili s posla – vidjeli smo kako se jedan događaj može kvalitetno prenijeti putem platformi poput Twittera.
Više informacija o radionici možete naći na www.tweetokracija.com