VRIJEDI ZNATI

Pet razloga zašto bi vam objave na Facebooku trebale biti javne

18.09.2014 u 07:28

Bionic
Reading

Postoji više razloga zašto trebate biti oprezni i misliti na zaštitu privatnosti dok koristite društvene mreže. No, postoje i dobri razlozi zašto bi objave na Facebooku trebale biti javne i dostupne svima

Evo ih pet:

1) Ljudi će vas lakše naći
Traži li vas na Facebooku davno izgubljeni rođak ili netko koga ste nedavno upoznali, korisnički profil zatvoren za javnost neće biti koristan, naročito ako nemate profilnu fotografiju po kojoj bi vas mogli prepoznati ili ako su vaše ime i prezime česti.

Nekoliko javno dostupnih postova pomoći će im da vas lakše pronađu i razlikuju od drugih. Brine li vas što bi vas tako mogli pronaći i oni s kojima ne želite imati posla, možete uvijek ne prihvatiti njihov zahtjev za prijateljstvom.


2) Mogli bi privući potencijalne poslodavce
Dosad ste se vjerojatno već navikli na to da će budući šefovi provjeriti i vaš korisnički profil na Facebooku. Što će naći? Praznu stranicu koja ne govori gotovo ništa o vama, osim da ste pomalo tajnoviti i držite se za sebe? Bolje postavite dobre fotografije na kojima djelujete profesionalno, a javno postajte mudro i odgovorno, kako bi ostavili što bolji dojam.

3) Reklamirajte i promovirajte to što radite
Prodajete robu? Nudite usluge? Nemojte ih nuditi samo krugu vaših prijatelja - neka te objave budu dostupne svima. Ne samo što će se vaši postovi i linkovi pojavljivati na više mjesta na Facebooku, već će ih pokupiti i Google, Bing te druge tražilice. Sve što privlači više klikova i posjetitelja dugoročno može biti dobro.

4) Obraćajte se većoj publici
Prethodno navedeno vrijedi i ako ne koristite Facebook u poslovne svrhe, već samo želite dijeliti memove, šale, pozive u pomoć i slično. Javni postovi bit će dostupniji većem broju ljudi. Istina, tako bilo tko može komentirati, ali to ne mora nužno biti loše.


5) Koristite Timeline kao landing page
Bilo da je riječ o about.me, korisničkom profilu na Twitteru ili zasebnom web odredištu, puno nas koristi neku vrstu stranice na webu kao osobnu iskaznicu ili posjetnicu. Kako na Facebooku možete odabrati samo neke postove i dijelove profila kao javno dostupne, možete napraviti vrlo učinkovit landing page za sebe, skupa s nekoliko poveznica na vaša postignuća i par kvalitetnih fotografija.

Postavke koje trebate prilagoditi kako bi to bilo moguće možete pronaći ispod kućice u koju upisujete statuse, u Facebookovoj mobilnoj aplikaciji i većini drugih mjesta s kojim možete objavljicati na vašem Timelineu. Sjetite ga se promijeniti kad poželite objaviti nešto što je namijenjeno užem krugu rodbine i prijatelja.

Izvor:Gizmodo