Više jedinstvenih posjetitelja mjesečno od njega trenutno bilježe jedino teškaši - Tumblr i Facebook
Pinterest je prešišao deset milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno brže nego ijedan samostalni site u povijesti. Prema podacima tvrtke comScore, zabilježio je ih je 11,7 milijuna.
Tko je odgovoran za rast? Žene između 18 i 34 godine starosti, imućnije i mahom nastanjene u unutrašnjosti Sjedinjenih Država.
Ne samo što dolaze, već i dugo ostaju. Trenutno jedno Facebook i Tumbrl imaju dulje posjete. Prosječna posjetiteljica Pinteresta na siteu provede 98 minuta mjesečno. Usporedbe radi, na Tumblru provode 2,5 sata, a na Facebooku - sedam (što većina nas vrlo dobro zna i iz vlastitog iskustva).
Ne računaju li se siteovi poput Google+ ili novih kanala na Yahoou, koji imaju ugrađene baze korisnika, comScoreovi podaci pokazuju kako je Pinterest site koji je najbrže došao do deset milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno ikad.
Ti podaci mogli bi, piše TechCrunch, uvjeriti druge mlade tvrtke koje tek počinju da svoje poslovanje grade na onome do čega je ljudima stalo, umjesto na tome do koga im je stalo.
Za razliku od mnogih web start-upa, temelj korisničke baze Pinteresta ne čine tipični korisnici nabrijani na nove tehnologije na istočnoj i zapadnoj obali SAD-a. Umjesto toga, nalaze se u saveznim državama kao što su Kansas, Missouri, Minnesota i Mississippi.
Promet su, dakle, uspjeli privući. Sad je pitanje kad i kako će ga početi monetizirati. Site vjerojatno već ima prihod od partnerskih linkova. Odjednom se čini da su ulagači koji su u tvrtku ušli u trenutku kad je, nagađalo se, vrijedila oko 200 milijuna dolara (oko 1,1 milijardu kuna) uboli pravi jackpot.