veliki planovi

Pitali smo Oradian što stoji iza udvostručenja broja zaposlenih i kako biraju radnike, pogledajte što su nam otkrili

02.06.2018 u 13:59

Bionic
Reading

Tvrtka stara šest godina namjerava svake godine udvostručiti broj zaposlenih na svim poljima, ponajviše u odjelima razvoja proizvoda, odnosa s klijentima i prodaje, a za tportal otkrivaju detalje

U šest godina djelovanja Oradian je iz fintech startupa izrastao u međunarodnu tvrtku sa sto zaposlenih iz više od 20 država. Oko 60 ih radi u sjedištu kompanije u Zagrebu, dok su ostalih 40 raspoređeni na tržištima na kojima djeluju njihovi korisnici. Od lipnja prošle godine udvostručili su broj zaposlenih, no to je tek početak.

Oradian Izvor: Pixsell / Autor: Sanjin Strukic/PIXSELL

'Na svijetu 2,5 milijardi ljudi nema pristup bankarskim uslugama kakve su u Hrvatskoj i zapadnom svijetu uobičajene. Iz toga dolazi do velike potražnje za našim uslugama što rezultira zapošljavanju velikog broja ljudi', rekla je za tportal Mihaela Smadilo iz Oradiana.

najvažniji je headline

Kada ste zadnji put ažurirali LinkedIn? Ovi savjeti će vam pomoći da se istaknete

Pogledaj galeriju

Smadilo je na mjesto direktorice kadrovske službe u Oradian stigla u listopadu prošle godine iz Atlantic Grupe. Prije toga radila je trinaest godina na raznim pozicijima za IBM.

Oradian je u veljači ove godine osigurao novu investiciju vrijednu 112 tisuća eura, iza koje stoji Middleton Enterprises. U tu su tvrtku dosad uložili Credo Ventures, Playfair Capital, Day One Capital i Esther Dyson, između ostalih. Dugoročno, cilj im je povezati sto milijuna obitelji sa sustavom koji će im omogućiti mikrofinanciranje.

Najviše su zaposlili - softveraše

Najveći porast zaposlenika u 2017. godini dogodio se u timu za razvoj softvera, odnosno tehnološkom odjelu. 'Investirali smo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje se temelji na bliskom odnosu s korisnicima te iz prve ruke saznajemo koja poboljšanja su potrebna kako bi proizvod dosegao uspjeh kakav danas ima.

Nakon osvajanja nagrade za najinovativniji europski fintech startup nije bilo teško privući najbolje talente na domaćem i stranom tržištu. Uz to investiramo i zapošljavamo u odjel za unapređenje poslovanja te razvoj odnosa s klijentima čiji profil zahtjeva puno više od prodajnih vještina', naglasila je Smadilo.

Selekcijski proces traje i do dva mjeseca

Osim što se nose sa standardnim administrativnim preprekama s kojima se sureću svi koji zapošljavanju veliki broj kandidata, Oradianov tim ulaže puno vremena u planiranje te pridobivanje ljudi, a zatim i sami odabir koji zbog specifične industrije s manjkom stručnjaka ponekad traje i do dva mjeseca.

'Osim tehničkih vještina i iskustva koje kandidati posjeduju, jako nam je važna i uskladenost s organizacijskom kulturom i vrijednostima koje njegujemo u kompaniji. Spremni smo investirati duže vremena u selekcijski proces kako bi odabrali kandidata koji najbolje odgovara tražnoj ulozi u organizaciji, po svim kriterijima.

Kako bi osigurali poslovni uspjeh, nastojimo zaposliti najbolje talente bez obzira gdje se nalazili. Nakon selekcije i zapošljavanja, puno pažnje posvećujemo i uvođenju u posao', pojasnila je Smadilo.

Dodala je kako u Oradianu, unatoč brzom rastu i visokim zahtjevima, bilježe postotak fluktuacije zaposlenika ispod prosjeka industrije. 'Uvjereni smo da je tako zbog investiranog vremena i truda u selekciju ali i pozitivne organizacijske klime, kao i velike misije koju svi naši zaposlenici osjećaju u svom poslu', ustvrdila je Smadilo.

U idućih pet godina namjeravaju svake godine udvostručiti broj zaposlenih na svim poljima, ponajviše u odjelima razvoja proizvoda, odnosa s klijentima i prodaje.