U sklopu CARNET-ovog projekta 'Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju (BrAIn)' razvijena su dva nova kurikuluma, oba pod nazivom 'Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene', jedan za izvannastavnu aktivnost za osnovne škole, a drugi za fakultativni predmet za srednje škole, priopćili su iz CARNET-a. Oba kurikuluma eksperimentalno provodit će se u školskoj godini 2024./2025.
Kako navode iz CARNET-a, svrha ovih kurikuluma je razvoj kritičkog mišljenja učenika o utjecaju umjetne inteligencije i tehnologija u nastajanju, razumijevanje prednosti i nedostataka korištenja različitih digitalnih tehnologija te razumijevanje etičkih i društvenih implikacija koje one imaju na svakodnevni život.
Cilj provedbe ovih kurikuluma je osposobiti učenike za praktičan i kreativan rad s tehnologijama u nastajanju, a da pritom zadrže kritičan stav prema tim tehnologijama, ističu iz CARNET-a.
Za osnovne škole preporuka je da se kurikulum provodi u 7. i 8. razredu kao prva odnosno druga godina učenja, a za srednje škole ideja je da se kurikulum provodi u 2. i 3. razredu, također kao prva i druga godina učenja. U skladu s organizacijskim mogućnostima škole kurikulumi se mogu provoditi i u drugim razredima. Oba kurikuluma provodila bi se po 35 sati godišnje.
Kurikulum izvannastavne aktivnosti za osnovne škole je dostupan ovdje. Kurikulum fakultativnog predmeta za srednje škole je dostupan ovdje.