9. paviljon Zagrebačkog velesajma ponovo je opravdao svoj nadimak 'katedrale domaćeg esporta', a regionalnim IT stručnjacima priredio je pravi esport spektakl
Sedmo izdanje popularnog humanitarnog B2B esport natjecanja, Good Game Zagreb 2024, bilo je najkompetitivnije do sada. Uz nekoliko već dobro poznatih timova koji su dio ove gaming priče od samih početaka, na velikoj pozornici su se pojavila i neka nova lica. Ukupno 32 tima diljem regije odmjerili su snage u popularnoj video igri Counter-Strike 2.
U povijest Good Game Zagreba upisao se mostarski NSoft, osvojivši titulu najbolje B2B Counter-Strike ekipe dok su se na drugom i trećem mjestu našli Combis i Infobip. Svi ostali natjecatelji pružili su izvrsne matcheve u kojima se zaista moglo maksimalno uživati. Pobjedničko postolje je uz medalje i pohvale kolega iz industrije, najboljim ekipama omogućilo da nagradni fond natjecanja, u iznosu od 7.000 eura u potpunosti doniraju u humanitarne svrhe. Jedan od velikih noviteta bio je i sastav ekipe Martian&Machine. A ono po čemu je poseban je činjenica da je bio prvi i jedini tim sastavljen od isključivo ženskih FPS stručnjaka koje su apsolutno dokazale kako im je mjesto na velikoj pozornici i obogatile povijest ovog esport natjecanja.
CEO Good Game Globala, domaće esport i marketinške agencije, Nikola Stolnik, koji zajedno sa svojim timom stoji iza organizacije natjecanja, rekao je:
'Good Game Zagreb je jedinstven projekt u svijetu. Samo ovdje gameri s karijerama imaju priliku zasjati na pozornici u dobrotvorne svrhe. Adrenalin na stranu, najveća prednost je zajednica koja se okuplja oko GGZG-a i koja stvara nova prijateljstva i otvara obzore neupućenima u industriju. Zahvalan sam partnerima i prijateljima koji nam omogućuju da iz godine u godinu stvaramo sve bolje iskustvo posjetiteljima.'
Prostor Zagrebačkog velesajma vrvio je odličnim matchevima na čak tri manje pozornice i, reflektorima obasjanom glavnom stageu, a osim u napetim CS2 partijama posjetitelji su mogli uživati u mnoštvu zanimljivih i zabavnih on-site aktivacija glavnih sponzora i partnera projekta. Oni su: SKY, Carlsberg, Zonar Zagreb, McDonald’s, CBRE, Databox, Sidequest, Algebra, Vegeta, Porsche, JGL, Kviki, Jameson, Red Bull, EU Parlament, L'Oreal Men Expert, Armani, Row Spirit, Hisense, Pastor TVA, te HGSPOT i Republic of Gamers, koji su se pobrinuli da se natjecanje odvija u najboljim tehničkim uvjetima sa svojim vrhunskim računalima i monitorima.
Natjecanje je završeno koncertima - nastupili su Bora Balboa (unutar SKY after party takeovera), Zembo Latifa, Krankšvester i DJ Marco Cole.