McDonald's je, barem privremeno, odustao od svojih drive-inova koje pokreće umjetna inteligencija. Glavni razlog vjerojatno je broj grešaka prisutnih tijekom dvije godine testiranja sustava.
Dvogodišnji pilot projekt korištenja umjetne inteligencije u McDonaldsovim drive-inovima nije dobro završio. U početku se primijenjivao u desetak restorana u Chicagu, da bi se kasnije proširio na više od stotinu restorana na više lokacija, no kompanija je odlučila kako će ta tehnologija biti uklonjena do 25. srpnja ove godine, prenosi Forbes Hrvatska.
Kako izvještava BBC, radi se o IBM-ovoj tehnologiji koja je koristila softver za prepoznavanje glasa kako bi primala narudžbe. U praksi nije bila posve pouzdana, pa su se društvenim mrežama širili viralni videi s krivo shvaćenim narudžbama koje su uključivale sve; od slanine na vrhu sladoleda do chicken nuggetsa (pilećih kroketa) vrijednih stotine dolara.
Ideja iza ovog projekta bila je ubrzati uslugu i pojednostavniti operacije u restoranu. McDonalds u svojim izjavama nije bio kritičan prema IBM-u kojeg je nazvao partnerom od povjerenja. Trenutno odustajanje od ovog sustava, ne znači da će ga McDonalds trajno prekrižiti. Tvrtka će do kraja godine evaluirati svoje planove kako bi donijela odluku o budućem rješenju za glasovno naručivanje.
Independent navodi kako su razlozi za odustajanje od AI sustava bili njegova skupoća i netočnost. Dio problema bio je u komunikaciji, jer sustav nije razumio akcente nekih ljudi. McDonaldsovo rješenje testira se u još nekoliko restoranskih lanaca, pri čemu su ga neki nakon testa odlučili implementirati.