Aplikacija, tvrde autori, nije kreirana samo za rukovodeće osobe građevinskih firmi, već i za radnike, administrativne djelatnike s jedne, te ostale projektne stručnjake s druge strane
Iako je građevinska industrija još uvijek jedna od najmanje digitaliziranih, sve je češća pojava digitalnih rješenja za ovaj sektor na tržištu. Tako je nedavno predstavljen i hrvatski građevinski softver Stas Organizer.
Iz Stasa ističu da je aplikacija namjenski osmišljena za apsolutno svakog zaposlenika građevinske tvrtke, dok je većina rješenja koja trenutno postoji na tržištu uglavnom usmjerena na rukovodeće pozicije. Stas je osmišljen za građevinare, radnike i administrativne djelatnike s jedne, te ostale projektne voditelje poput arhitekata, elektroinstalatera i strojara s druge strane.
Startup Stas Organizer razvio se iz interne potrebe kao spin-off istoimene građevinske tvrtke. Kao i kod većine građevinskih firmi, u Stasu su imali problem s upravljanjem projekata, posebice upravljanjem zadacima, radnom snagom i administracijom. Iako digitalna rješenja koja pomažu u implementaciji građevinskih projekata nisu novitet na tržištu, iz Stasa kažu da nijedno nije zadovoljavalo sve njihove potrebe, pa su odlučili razviti vlastiti sistem koji će im olakšati i optimizirati poslovanje u svim sferama.
Dok se cijeli sustav interno razvijao otprilike godinu dana, nekoliko puta je testiran upravo unutar samog Stasa koji je tada brojio oko 60 zaposlenika. Iako mišljenje da djelatnici u građevinskom sektoru nisu informatički obrazovani više prelazi u stereotip nego činjenicu, u svakom slučaju ne predstavlja problem za rad u aplikaciji Stas.
Obuka zaposlenika bez obzira na njihovu struku, ulogu i hijerarhiju ne traje više od 10 minuta i ne zahtjeva napredne razine tehničke pismenosti.
Pri registraciji u aplikaciju korisnik bira svoju ulogu radnika ili poslodavca, odnosno tvrtke te različite pozicije od radnika, servisera i skladištara do projektnog menadžera, administratora, računovođe itd.
Neke od trenutnih funkcionalnosti Stas Organizer aplikacije su organizacija ljudi po gradilištima, dodjeljivanje zadataka i projekata ljudima s obzirom na poziciju i iskustvo, organizacija artikala i materijala po radniku, upravljanje administracijom, upravljanje vlastitim satima, zahtjevi za odmor, prijava posudbe alata i tako dalje.
Iako su prvog klijenta i 'vanjskog' korisnika aplikacije dobili tek krajem 2021. godine, Stas Organizer trenutno aktivno koristi više od 80 građevinskih firmi iz Hrvatske.
Zanimljivost je da je više od 80 posto tih korisnika prije koristilo druge softvere, no nakon testiranja se odlučilo prebaciti na Stas. Razlog tomu je, kako kažu iz Stasa, činjenica što njihova aplikacija jedina na tržištu omogućava kompleteno upravljanje građevinskim projektom i tvrtkom te je namijenjena svim zaposlenicima. Nadalje, povratne informacije i prijedlozi klijenata i korisnika se ozbiljno uzimaju u obzir i nerijetko implementiraju u aplikaciju.
S obzirom na to da je aplikacija kreirana tako da olaškava mnoge aspekte poslovanja, različitim odjelima tvrtke, samim tim utječe na uštedu vremena. Nadalje, gledajući uštedu vremena po plaćenom satu dolazi se i do značajnih ušteda novčanih resursa.
Računica je, ističu iz Stasa, vrlo jednostavna. 'Prema procjeni, ako uzmemo da je generalni udio administrativnog odjela jedne građevinske tvrtke oko 15% to znači da 15% ljudi u firmi ručno unosi velik broj podatka i informacija. Stas rješenjem administrativni poslovi se prema procjeni smanjuju za 1 do 2 sata dnevno po osobi. Uključimo li u tu kalkulaciju i satnicu od primjerice 10 eura po satu, dolazimo do mjesečne uštede od 3 do 6 tisuća eura u firmi od primjerice 100 ljudi', pišu iz Stasa.
Funkcionalnosti, iskustva korisnika i promjene na Stas aplikaciji mogu se pratiti na Facebook i LinkedIn društvenim mrežama te na službenoj web stranici aplikacije.