Kao što je i najavljeno, Square Enix je posljednju igru u franšizi nadogradio na verziju 1.0.638.6 koja između ostaloga donosi i podršku za DirectX 12
Iz Square Enixa kažu kako će podrška za DirectX 12 donijeti mnogo bolje performanse 'na pravom hardveru' te omogućiti Nvidijinu VXAO tehnologiju koja je 'najnaprednija real-time AO solucija'.
'Na konzolama možemo pristupiti svakoj pojedinoj razini hardvera, a pomoću DirectX-a 12 to je sada moguće i na PC-u', kaže ekipa iz Nixxesa, studija koji je razvio PC verziju 'Rise of the Tomb Raidera'.
'U slučaju ove igre, najveća prednost DirectX-a 12 je mogućnost da rasporedimo zahtjeve kroz sve jezgre na procesorima, što je posebno bitno za sve one koji imaju računala s osam jezgri.'
Sami su naveli primjer igre koja je pogonjena Intelom i7-2600 i GTX 970. Uz DirectX 11 igra je u jednoj određenoj sceni došla do 46 FPS-a, dok je uz Direct X 12 prelazila 60.
DirectX 12 će, kažu, omogućiti bolje iskorištavanje grafičkih kartica. Umjesto 'trošenja performansi', one će sada moći istovremeno izvršavati još više zadataka.