Paradox Interactive i Pieces Interactive doista se raduju novom DirectX-u... premda ne toliko koliko novom OpenGL-u
Tijekom nedavnog intervjua s Pieces Interactiveom, više poznatim kao tvorcima legendarnog akcijskog RPG-a Magicka 2, Worldsfactory se dotakao i API-ja nove generacije. Koliko su razvojni stručnjaci zagrijani za novi DirectX i postoji li nešto što ga može nadmašiti? Pa Pieces tvrdi kako postoji.
Naime, premda je DirectX 12 definitivno dobar izbor za razvojne timove spremne za rad na igrama koje, barem grafički, nadmašuju puno stvari koje smo do danas vidjeli, tu je i novi OpenGL pod imenom Vulkan.
'DX12 je doista velik napredak u odnosu na DX11 s obzirom na to da omogućuje igrama da nadmaše trenutačnu generaciju grafike. Jedna stvar kojoj se također radujemo je službeni izlazak OpenGL Vulkana koji bi mogao biti čak bolji od DX12. Trenutačno, doduše, samo eksperimentiramo s API-jima, no činjenica je da ćemo ih definitivno podržavati.'
Također su porazgovarali o dolasku Magicke 2 na Xbox One (igra izlazi na PlayStationu 4 i PC-u).
'Paradox se usredotočio na razvoj PC igara već godinama. Ovo je prva Paradoxova igra za novu generaciju konzola, što znači da ćemo početi polako i zasad odraditi PlayStation 4. Naravno, u jednom trenu ćemo vjerojatno razmotriti šanse za izlazak verzije za Xbox One. I da... tu je taj ugovor o ekskluzivitetu za PlayStation 4.'
izvor: Worldsfactory