Hoće li najveći svjetski servis za mikrobloging slijediti primjer Facebooka i sreću okušati na burzi kapitala? Pogledajte što kažu brojke i slova
Twitter je nedavno objavio API (kratica za 'application programming interface', odnosno sučelje koje programerima izvan kompanije omogućuje samostalan razvoj aplikacija ) Ads.
Među prvim korisnicima su TBG Digital, Salesforce i Adobe, koji su i među najvećim zakupljivačima medijskog prostora na Facebooku, kojemu isplaćuju stotine milijuna dolara godišnje.
Ta je vijest zanimljiva ne samo zbog toga što najavljuje pregršt novih aplikacija vezanih uz popularni mikrobloging servis, već i što bi to moglo značiti kako se u Twitteru pripremaju za javnu ponudu dionica.
Naime, sličan je potez otprilike šest mjeseci prije svog gromoglasnog IPO-a povukao i Facebook. Moguće je da će i Twitteru trebati otprilike isto vrijeme, iako analitičari procjenjuju kako se to neće dogoditi prije zadnjeg ovogodišnjeg tromjesečja ili početkom iduće godine.
Oglašivači, piše Business Insider, žele jednostavan i učinkovit način pomoću kojeg mogu ciljati milijune tviteraša svaki dan. API Ads bi im to trebao omogućiti, što bi Twitteru trebalo donijeti solidan i stabilan izvor prihoda.
Što znači da bi moglo biti i pravo vrijeme za uvrštavanje u burzovnu kotaciju. Vrijednost bi mu, procjenjuje se, mogla dosegnuti i deset milijardi dolara (gotovo 60 milijardi kuna).
Evo i malog pregleda nekih bitnih podataka o Twitteru: