T-Centar u Makarskoj, preuređen u skladu s najvišim tehnološkim i estetskim standardima, inovativnim rješenjima omogućava korisnicima da brzo i jednostavno odaberu proizvode i usluge
Hrvatski Telekom je 28. rujna otvorio vrata preuređenog T-Centra u Makarskoj, na novoj adresi Šetalište Svetog Petra 1. Preuređenjem je ovaj T-Centar postao prodajno mjesto Hrvatskog Telekoma uređeno prema konceptu ‘za gigabitno društvo’.
Dizajniran u skladu s najvišim tehnološkim i estetskim standardima, inovativan prostor T-Centra u Makarskoj korisnika postavlja na prvo mjesto te on usluge izabire vrlo jednostavno i brzo, koristeći najnoviju tehnologiju. Na dan otvorenja sve kupce novootvorenog T-Centra očekuje poklon iznenađenja i gratis piće u obližnjem hotelu Miramare.
Posjetiteljima novootvorenog T-Centra na raspolaganju su:
• digitalni zid – niz LED ekrana s ‘digitalnim video pričama’ koji, u duhu digitalnog doba, zamjenjuje papirnate postere te na inovativan način prenosi vrijednosti HT-ovih usluga.
• atraktivni uređaji izloženi za privatni i poslovni segment korisnika (Net Phone, fiskalne blagajne…).
• multimedijski zaslon za prezentaciju usluga.
• prijenosno računalo s mogućnošću spajanja na testnu stranicu i prezentacije pojedinih usluga kao što je, primjerice, ICT nadzor vozila.
• touchscreen uređaj s aplikacijom koja omogućuje uspoređivanje cijelog portfelja uređaja, tarifa i cijena.
• prodajni tableti sa specijaliziranom aplikacijom uz koju korisnik vrlo brzo moľe pregledavati te kombinirati tarife s mobilnim uređajima.
• interaktivno MAXtv sučelje koje u realnom vremenu omogućava isprobavanje svih funkcionalnosti ove napredne usluge (snimalica, videoteka, preporučitelj, podsjetnik…).
• multiscreen s mogućnošću testiranja Deezera i cloud online usluge Spremalica.
• portfelj s tridesetak izloľenih uređaja kao i paneli s bogatim izborom dodatne opreme.
• prodajni savjetnici, koji u svakom trenutku mogu pruľiti više informacija o bilo kojem proizvodu u T-Centru.
‘Ponosna sam što je upravo u Makarskoj otvoren T-Centar preuređen u skladu sa suvremenim konceptom ‘za gigabitno društvo’. Time je on postao više od samoga dućana i u estetskom i funkcionalnom smislu - mjesto gdje naši korisnici mogu u ugodnom okruženju i na inovativne načine upoznati vrijednosti koje im donose usluge Hrvatskog Telekoma te vrlo jednostavno izabrati one koje najbolje odgovaraju njihovim željama i potrebama’, izjavila je Ivana Knezović, voditeljica odsjeka za prodaju u dućanima, zadužena za ovo područje.