Uber je počeo testirati novu inačicu aplikacije koja će nagli porast cijena učiniti gotovo nevidljivim za krajnje korisnike. Nestat će sličica munje na početnom zaslonu i skočni prozor koji obavještavaju o porastu cijene
Nagli porast cijena (surge pricing) već je dugo Uberova Ahilova peta. Tijekom razdoblja povećane potražnje, kad je na cestama više putnika nego vozača, Uber povećava cijene kako bi potakao vozače na preusmjeravanje prometa u zonu potražnje.
Vozači to vole jer im povećava zaradu i često čekaju naznake porasta prije no što se prijave na platformu. Putnici to, naravno, mrze jer povećava cijenu prijevoza i uvodi neizvjesnost.
Uber je počeo testirati novu inačicu aplikacije koja će nagli porast cijena učiniti gotovo nevidljivim za krajnje korisnike. Sličica munje na početnom zaslonu i skočni prozor koji obavještavaju o porastu cijene nestat će. Umjesto toga putnici će dobiti prikaz iznosa.
Kako ćemo znati je li u tijeku naglo povećanje cijena? Morat ćemo potražiti liniju bljedunjavog teksta o 'povećanoj potražnji' ispod podataka o putovanju. Druge obavijesti nema.
Promjene počivaju na zamisli kako će putnici radije znati koliko će platiti za putovanje nego se baktati s apstraktnim umnošcima. Nema matematike, nema iznenađenja.
No, tu se krije još jedna pretpostavka: kako će nagli skokovi cijena biti stalnim dijelom iskustva naručivanja prijevoza mobitelom.
Više:Verge