Dok 'poslovnjaci' (oglašivači) već neko vrijeme imaju Facebook for Business, članovi medija, javne osobe i razne organizacije su dobile rješenje za poboljšanje vlastite učinkovitosti - Facebook Media. Riječ je o resursu koji bi trebao olakšati korištenje raznih mogućnosti ove mreže upravo za spomenute skupine korisnika
'Svakog dana tvorci različitog sadržaja diljem svijeta koriste Facebook kako bi se povezali sa svojom publikom na inovativne načine. Dolaze do novih obožavatelja, počinju razgovore i potiču otkrivanje novih priča. Istovremeno Facebook čine vitalnijim. Na Facebooku smo posvećeni izgradnji platforme zahvaljujući kojoj će ove veze postati šire, bogatije i dinamičnije. Stoga danas otkrivamo Facebook Media - kako bi označili izvrsne primjere i nove trendove koji ilustriraju kako javne osobe, organizacije i mediji koriste Facebook da bi se povezali sa svojim publikama', navodi Nick Grudin na službenom Facebook blogu
Korisnici Facebook Media mogu čitati različite uspješne priče i naučiti kako na najbolji način koristiti proizvode poput nedavno predstavljenog Facebook Mentions ili filmove. Nekolicini analitičara nije potpuno jasan ovaj potez kompanije, koja je do sad učinila sve kako bi smanjila reach stranica, ili bolje rečeno - natjerala medije, organizacije i javne osobe na plaćanje promo-sadržaja. Naravno, takva politika i dalje stoji, jer ovoj društvenoj mreži osigurava izvrstan izvor prihoda.