Možda u Microsoftu nisu potpuno ispeglali trenutno izdanje Skypea, no za to kao da je postojao razlog. Proteklih godinu dana su radili na potpuno novoj generaciji komunikacijskog servisa koji je sada ugledao svjetlo dana. Skype je društveniji no ikad prije, sa značajkama koje su 'posuđene' sa Snapchata i Messengera, ali nisu baš identičnog karaktera...
Na službenom Skype blogu tim zadužen za razvoj navodi kako je servis ponovno osmišljen iz samih temelja. Nije riječ tek o nadogradnji grafičkog okružja, već po svoj prilici i samoj svrsi servisa. On je ranije evoluirao iz servisa za komunikaciju glasom u video servis, a sada je stiglo vrijeme i za upad u društvenomrežno okruženje.
'Gdje god da vas život odnese, Skype vam omogućuje da jednostavno stvarate sadržaj, igrate se, dijelite i činite više s osobama do kojih vam je najviše stalo', piše Skypeov razvojni tim.
Kako bi se više bavili društvenomrežnim aspektom, Skype nove generacije je zamišljen kao čvorište za osobne veze. Skype je sada moguće prilagoditi ne samo profilnim fotografijama, već i stilom sučelja i emotikonima.
Najbitnija značajka novog izdanja komunikacijskog servisa je nazvana Highlights, a funkcionira isto kao Stories poznat iz Snapchata ili s Facebookova Messengera. Međutim, nije riječ tek o posuđenoj mogućnosti. Posrijedi je doslovno nova vrsta kanala odnosno formata na internetu na kojem su u Skypeu radili od mnogo ranije. Facebook je taj segment nazvao baš formatom, koji upotpunjuje ostatak usluge i usporedio ga s feedom kakvog ima praktički svaka društvena mreža.
Jasno, Skype nije tek kopirao format Highlightsa tj. značajke Stories s drugih mreža. Dok je uglavnom tu materijal vidljiv tek jedan dan, Skypeove priče ostat će aktivne do tjedan dana, a korisnici vlastiti sadržaj mogu vidjeti i do dvije godine. Highlights također nije namijenjen kompletnoj listi kontakata, već isključivo pojedinačnim kontaktima ili grupama ljudi kojima se želi prikazati najnovija avantura ili kakav isječak iz svakodnevnog života.
Drugi korisnici koji vide takav sadržaj mogu na njega reagirati emotikonima ili porukama koje aktiviraju nove privatne razgovore.
I kako to obično u reklamama za proizvode biva - to nije sve. Skype nove generacije proširuje mrežu botova za čavrljanje i komunikaciju, a korisnici će lakše no ikad pričati s virtualnim pomoćnikom Cortanom. Cortana, Scoop, Gfycat, Giphy, MSN Weather, Search (Bing), Polls, Expedia, Stubhub, BigOven, YouTube i Upworthy samo je dio botova i dodataka za Skype koji će biti dostupni korisnicima. Ipak, kako to obično i biva s digitalnim pomoćnicima, Cortana će prvo stići u SAD tijekom ovog mjesta.
Interakcije su još jedna od stavki novog Skype iskustva koje se mora istaknuti. U Microsoftu su zamislili da bi bilo jako zgodno da vezane grupe korisnika koji gledaju isti sadržaj preko nekog streaming servisa (YouTube, Twitch i sl.) mogu biti zajedno preko Skypea te se družiti za vrijeme takvih video prijenosa koje prate.
Spomenuti YouTube će među prvim dodacima podržavati takvo što, no očekuje se kako će se u priču uključiti i mnogi drugi.
Novo izdanje Skypea dostupno je u obliku mobilne aplikacije za Android već danas, dok će izdanja za iOS te računala (Windows, Mac, Linux) i web dobiti nove značajke tijekom ljeta.