I dok je na konzolama impresivno tehnološko i kreativno postignuće, 'Arkham Knight' je na PC-u gomila neiskoristivog koda. A čini se da su glavešine za to itekako dobro znale
Novinari Kotakua uspjeli su doći u kontakt s nekoliko ljudi koji su sudjelovali na razvoju zaključne igre u fenomenalnoj franšizi Batman i svi od njih tvrde da je Warner. Bros mjesecima znao da će se PC verzija na policama trgovina pojaviti u katastrofalnom znanju.
Podsjećamo, Warner Bros. je prije nekoliko dana iz prodaje povukao Batman: Arkham Knight jer su navodno i sami bili šokirani stanjem u kojem se igra pojavila na tržištu. To je potez koji se ne pamti u industriji igranja i kojim je Warner očigledno želio iskazati brigu za igrače.
No istina je, čini se, ipak nešto drugačija. Naime ako je vjerovati anonimnim ljudima iz Rocksteadyja, Warner je svjesno takvu igru lansirao na tržište. Nisu to, kažu oni, učinili iz zlobe, samo su se nadali da problemi ipak neće biti baš toliko veliki.
Kao što danas znamo, grdno su se prevarili. Naime Rocksteady je s verzijama za Xbox One i PlayStation 4 imao više posla no što su očekivao pa je većina tima radila na tim verzijama. Na PC-u je radio vanjski studio te otprilike 10 posto članova Rocksteadyja.
Od straha da će pak u javnost procuriti scenarij prije izlaska igre, Batman nije poslan na testiranje timovima koji se bave isključivo time.
I tako smo završili s još jednim poluproizvodom na PC-u. Kada će biti doveden u stanje za igru, još nije poznato, no Rocksteady je sada sve snage usmjerio na popravljanje nastale štete.