ZA PREMIUM KORISNIKE

YouTube širi ponudu na igre

29.11.2023 u 12:04

Bionic
Reading

Na raspolaganju je 37 mini-igara za igranje na YouTubeu, bez potrebe za preuzimanjem i instalacijom zasebnih aplikacija

YouTube širi svoju ponudu na igre, barem za pretplatnike.

Naime, pretplata Premium korisnicima daje pristup skupu online igara koje se mogu igrati izravno na mobilnoj ili stolnoj aplikaciji.

Ta je tvrtka prvi put predstavila eksperimentalnu značajku Playables odabranim korisnicima u rujnu. Tijekom prošlog tjedna poslali su obavijest korisnicima Premiuma o uvođenju Playables, uz mogućnost isprobavanja.

Oni koji su se na to odlučili na raspolaganju su imali 37 mini-igara za igranje na YouTubeu, bez potrebe za preuzimanjem i instalacijom zasebnih aplikacija. Među ponuđenim naslovima su Angry Birds Showdown, Brain Out, Daily Solitaire, The Daily Crossword i brojne arkadne igre. Zasad bi trebale biti dostupne do 28. ožujka 2024. Cijelu ponudu moguće je pronaći pod Playables u kartici Explore.

Google je u siječnju ove godine ukinuo svoj servis za igranje online Stadia. Prije nekoliko tjedana, Amazon je podijelio više od 130 otkaza u svom odjelu za besplatne igre i najavio kako će 'preusmjeriti' svoje napore. Iz gaminga se povlači i vlasnik TikToka ByteDance koji gasi svoj brend Nuverse i otpušta stotine ljudi.

Tijekom 2021. TikTok je najavljivao veliki pomak u tom segmentu, ali su početkom ovog tjedna otpustili oko 1000 radnika u odjelu zaduženom za igre.

Meta Platforms eksperimentira s Instant Games zadnjih sedam godina. Tijekom ovog mjeseca lansirali su novi distribucijski model koji programerima omogućuje objavljivanje beta verzija svojih igara izravno na Facebooku.

Netflix je izdavao igre isključivo na mobilnim uređajima i želi se proširiti na igre u računalnom oblaku, iako će vjerojatno proći neko vrijeme dok ne budu dostupne javnosti.

Korisnici YouTube Premiuma također se mogu prijaviti kako bi isprobali YouTubeovu značajku za razgovor temeljenu na umjetnoj inteligenciji, koja korisnicima omogućuje postavljanje pitanja o videozapisima koje gledaju.

Ta je tvrtka tijekom ljeta podigla cijenu Premiuma za dva američka dolara, a slična su povećanja cijena pretplate uveli Netflix, Apple, Amazon i drugi, piše Verge.

Tportal je i na WhatsAppu

Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal ovdje i kliknite 'Prati'.