'Ne gledamo vaše poruke, ne slušamo vaš mikrofon, to bi bilo vrlo problematično', rekao je Adam Mosseri i voditeljici CBS Newsa ponudio zanimljivo objašnjenje, svjestan da mu mnogi neće vjerojati
U intervjuu s Gayle King za CBS News, Instagramov izvršni direktor Adam Mosseri rekao je da su oglasi koji se naizgled pojavljuju odmah nakon što govorite o proizvodima u stvarnom životu uglavnom posljedica 'glupe sreće'. Naime, voditeljica je Mosserija pitala zašto tijekom pregledavanja Instagrama vidi reklame za proizvode koje nikada nije pretraživala ali ih je spomenula.
Ako koristite Instagram, vjerojatno znate o čemu King govori. Spomenut ćete da vam treba novi kovčeg za skoro putovanje na ljetovanje i ubrzo će se pojaviti oglas za - kovčege. Mosseri je ponudio dva moguća odgovora za pojavu sumnjivih oglasa.
'Jedan je glupa sreća; to se može dogoditi. Drugi je da možda govorite o nečemu što vam je na pameti, jer ste na to naletjeli u posljednje vrijeme', zapleo se Mosseri. 'To vam je na umu, možda u podsvijesti, i onda se pojavi. Mislim da se takve stvari često događaju na doista suptilan način.'
Iako Instagram možda i ne prati vašu komunikaciju kako bi vam poslao ciljane oglase, aplikacija za društvene medije prikazuje ciljane oglase na temelju vaših interakcija i iskazanih interesa na Instagramu. Ti se oglasi generiraju na temelju osoba koje pratite i fotografija ili videozapisa koje ste voljeli ili komentirali. Instagram također koristi demografske podatke matične tvrtke Facebook kako bi odredio što vas zanima, sortirajući korisnike u najmanje 52.000 kategorija ciljanih oglasa.
TEHNO PRIJEDLOZI
Spremate se za odlazak na odmor? Uljepšajte si ljetovanje s ovim gadgetima
Platforme društvenih medija o nama znaju više nego što smo svjesni, a korisnici više nisu sigurni koliko znaju. Aplikacije - posebno virtualni pomoćnici kao što su Google Assistant, Amazon Alexa ili Apple Siri - slušaju vas stalno kako biste im mogli brzo i jednostavno pristupiti svojim glasom.
Nije čudo da onda korisnici pretpostavljaju da Instagram radi istu stvar. Toga je svjestan i Mosseri.
'Ne gledamo vaše poruke, ne slušamo vaš mikrofon, to bi bilo vrlo problematično zbog mnogo različitih razloga. Ali mi je jasno da mi nećete povjerovati', rekao je šef Instagrama voditeljici CBS Newsa.