Izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg odbacuje navode da Instagramov konkurent Twitteru, Threads, već bilježi pad upotrebe, napominjući u svojoj novoj objavi da se ‘desetak milijuna ljudi svakodnevno vraća’ na ovu mrežu
Aplikacija Threads imala je izuzetno snažan početak premašivši 100 milijuna korisnika u nekoliko dana nakon svog debija, a samo sedam dana od nastanka brojka se zaokružila na 150 milijuna.
Međutim izvješće analitičke tvrtke Similarweb pokazalo je da je upotreba Threadsa već pala za polovicu u odnosu na početni skok, tvrdeći da je broj dnevno aktivnih korisnika na ovoj mreži pao s 49 milijuna na 23,6 milijuna u samo tjedan dana.
Naravno, lagani pad u korištenju je uobičajen nakon što splasne početni interes za novu društvenu aplikaciju. Postoji pojačan rani angažman jer korisnici postavljaju svoje račune, prate prijatelje i objavljuju prve objave, no ubrzo nakon toga moraju shvatiti kako se to uklapa u njihov svakodnevni život među svim drugim društvenim aplikacijama koje koriste za umrežavanje i povezivanje s drugima.
Ipak, Zuckerberg brojke koje je postigla aplikacija ističe kao pobjedu, a ne kao gubitak.
‘Jako sam optimističan u vezi s tim kako se okuplja Threadsova zajednica', napisao je Zuckerberg na Threadsu u ponedjeljak. ‘Rani rast bio je izvan svih granica, ali što je još važnije, desetine milijuna ljudi sada se svakodnevno vraćaju. To je puno više od onoga što smo očekivali’, dodao je. ‘Fokus do kraja godine je poboljšanje same aplikacije i metode zadržavanja korisnika. Trebat će vremena da se stabiliziramo, ali kad to postignemo, usredotočit ćemo se na rast zajednice. Puno smo puta pokrenuli neki projekt (FB, IG, Stories, Reels, itd.) i uvjeren sam da je Threads također na dobrom putu’, dodao je Zuckerberg.
Njegove su primjedbe uslijedile nakon ranijih izjava čelnika Instagrama Adama Mosserija da fokus trenutno ‘nije angažiranost’, već da treba ‘proći početni vrhunac i pad koji vidimo sa svakim novim proizvodom’.
Također je potvrdio da su Threadsov rast, zadržavanje i angažman znatno viši od projekcija tvrtke. Drugim riječima, u Meti se zasad ne brinu zbog blagog pada korištenja, saznaje TechCrunch.