Kineski div internetske prodaje Alibaba izvijestio je u petak o snažnom rastu tromjesečnih prihoda budući da su ograničenja zbog koronavirusa potaknula ljude da više kupuju putem interneta
Zdravstvena kriza prisilila je ljude da ostanu u domovima te zatvorila fizičke trgovine, što je rezultiralo velikim skokom potražnje za internetskim narudžbama.
Tako su u četvrtom fiskalnom tromjesečju zaključno s ožujkom Alibabini prihodi u temeljnom odjelu internetske trgovine porasli gotovo 19 posto, na 93,87 milijardi juana (13,16 milijardi dolara).
Prihodi od poslovanja u računalnom oblaku poskočili su oko 58 posto.
Ukupni prihodi kineskog diva uvećani su 22,2 posto, na 114,31 milijardu juana (16,02 milijarde dolara).
Kada se isključe jednokratne stavke, dobit po američkoj depozitnoj priznanici (ADR), koja predstavlja osam redovnih dionica, porasla je sedam posto, na 9,20 juana.
Neto dobit pripisiva redovnim dioničarima potonula je 88 posto, na 3,16 milijardi juana, zbog neto gubitka na ulaganjima.
U Alibabi procjenjuju da će u fiskalnoj godini 2021. ostvariti prihode od preko 650 milijardi juana.