Nakon gotovo tri godine provedene u izradi, Assassin's Creed 3 bi se ove jeseni konačno trebao pojaviti na osobnom računalu i konzolama što moramo priznati, ne možemo dočekati dovoljno brzo
Kao što ste već vjerojatno negdje čuli ili pročitali, pogotovo ako ste zaljubljenik u ovaj serijal, da se radnja novog Assassin's Creeda ovog puta seli u vrijeme američkog građanskog rata. Da budemo precizniji, igra će pokrivati vremenski period od tridesetak godina, točnije od 1753. godine do 1783. godine. Glavni igrin protagonist imena Connor Ratohnhake(da dobro ste pročitali) koji je napola britanac a napola Mohave indijanac, nekako se nađe usred cijele te zbrke te koliko smo dosad mogli saznati, njegov angažman će u konačnici uključivati obje zaraćene strane jer on samo želi istjerati pravdu i postići mir kako bi njegovo pleme i dalje moglo nesmetano egzistirati. Što reći, patriotizam i pacifizam u jednom. Svi gameplay elementi po kojima je serijal Assassin's Creed nadaleko poznat a koji uključuju otvoren igrin svijet(sandbox), spektakularna smaknuća te slobodno istraživanje, napravljeni su praktički od nule zbog popuno novog Ubisoftov enginea naziva AnvilNext koji je zaslužan za spektakularne vizuale i animacije novog nastavka.
Primjerice, slobodno trčanje i penjanje je sada napravljeno na način koji će još više uključivati igrinu okolinu pa će tako biti moguće penjati se na stabla i stijene uz neizostavne krovove i pročelja građevina što je poznato iz ranijih nastavaka. Smatramo kako su ove nove mogućnosti sasvim logičan korak prema naprijed s obzirom na igrino okruženje i novi engine a imajući na umu kako je element parkoura riješen u prošlim izdanjima, ne sumnjamo u kvalitetnu implementaciju istog u novi Assassin's Creed 3. Čak su i naoko nebitni elementi poput skrivanja u plastu sijena doživjeli određene promjene jer će sada biti moguće skočiti u pokretni zaklon kao i preskakati pokretne objekte. Biti će zanimljivo vidjeti jesu li dizajneri osmislili još neka podobna mjesta za skrivanje od progonitelja s obzirom da su plastovi sjena već pomalo dosadili osim ako u njih ne skačete s visine od kojih pedeset metara.
Svijet Assassin's Creeda 3 biti će podijeljen na dva glavna dijela naziva 'Frontier' i 'Cities'. 'Frontier' će biti površine otprilike 2 x 2 kilometra(što je otprilike jedan i pol puta veličine grada Rima iz nastavka Brotherhood) u kojem možete lutati i istraživati do mile volje. S druge strane, 'Cities'(gradovi) biti će glavno mjesto radnje u kojima će se odvijati središnja priča i većina questova. Ubisoft je naglasio kako će svaki od pojedinih gradova u igri imati prepoznatljiv karakter i osjećaj. Boston i New York su za sada potvrđeni kao dva grada koja će sigurno biti u finalnom kodu igre a pretpostavljamo kako će izdavačka kuća uskoro objaviti imena još ponekih.
Borba je u Assassin's Creedu 3 doživjela dosta promjena te je upravo taj igrin element svojim izgledom i izvođenjem i najimpresivniji. Kako se radi o 18-tom stoljeću, oružje će ovog puta igra dosta veliku ulogu pa će tako Connor moći nositi pištolj i pušku iako je naglasak još uvijek na njegovom 'tihom' oružju koji ne stvara previše buke i ne privlači neželjene poglede. Osim poznatih bodeža i noževa Connor će isto tako vrlo vješto moći vitlati i tomahawk sjekiricom što za sobom povlači i zanimljive načine rješavanja protivnika. Još jedan element koji je doživio promjenu je bliska borba koja zbog pregršt novih comboa i finshera koje možete izvesti doista izgleda impresivno.Assassin's Creed 3 je osim spomenutih promjena uveo još jednu a to su promjenjive vremenske prilike i promjena godišnjih doba. Ako je primjerice napadalo mnogo snijega, Connoru će biti teže hodati po takvom terenu te se čak može spotaknuti i pasti a ako pak kiši vatreno oružje će biti neupotrebljivo zbog mokrog baruta.
Sve u svemu, čini se kako je Assassin's Creed 3 odabrao pravu formulu da oživi serijal koji je pomalo zapao u letargiju te na taj način oživio potpuno novu tematiku koja bi trebala zadržati stare ali i privući nove igrače. Assassin's Creed 3 pojavit će se za Playstation 3, Xbox 360, PC te WiiU 31. listopada 2012. godine.