Manje je više! Uzrečica je to kojom je Grunf iz stripa Alan Ford često znao obrazlagati svoje izume koji su uglavnom završavali debaklom. A upravo tako posljednji financijski fijasko s minusom od 19,6 milijuna kuna prikazali su u Uredu gradonačelnika Milana Bandića
Naime nakon brojnih upita medija i Bandićeva kemijanja o tome što će biti u budućnosti s cijenom gradskog prijevoza, u posljednjoj rečenici priopćenja za medije poslužili su se Grunfovom logikom.
'Učinak uvođenja karte za 30-minutnu vožnju od četiri kune u prvoj polovici 2017. imao je efekt smanjenja prihoda, kao što je to prikazano u izvješću, ali puno značajniji podatak je da je prodano 12,4 milijuna pojedinačnih karata u ovom razdoblju u odnosu na 5,6 milijuna pojedinačnih karata za isto razdoblje prošle godine', naveli su u gradonačelnikovu uredu.
Bandić je, podsjetimo, kada su predočeni financijski rezultati za prvih šest mjeseci poslovanja ZET-a, kazao kako je uvođenje karte od četiri kune bio probni rok da se vidi kako će to funkcionirati. Kako se došlo do cijene od četiri kune, koja je analiza i računica prethodila tome - nije poznato.
Poznato je tek da je nakon njena uvođenja izjavio kako će 'medaljom Grada Zagreba nagraditi gospođu koja mu je prišla na Trgu bana Jelačića i predložila da uvedu ZET-ovu kartu po cijeni od četiri kune'.
Prema njegovoj posljednjoj najavi, plan je da se u budućnosti građanima omogući da oni koji se voze tri ili četiri stanice za to plate četiri kune, oni koji se voze 10 ili 12 stanica od Črnomerca do Dubrave da to plate šest ili osam kuna, dok bi oni koji se voze dva sata platili to 10 ili 12 kuna.