'Imam mehanizam, ali ga neću upotrijebiti. Uputit ću u Skupštinu promjenu odluke o prijevozu taksijem u Gradu Zagrebu', kazao je gradonačelnik Milan Bandić komentirajući činjenicu da Grad planira odobriti 150 dozvola više nego što je raspisano natječajem, zbog čega se pobunilo udruženje Radio Taxi Zagreb tvrdeći da će se na taj način ugroziti svi koji trenutno posluju
Iako upravni postupak za dodjelu koncesija za taksi još uvijek traje i ne zna se koliko će taksista zadovoljiti sve uvjete, Bandić je otvoreno priznao da planira podijeliti više dozvola nego što je traženo na natječaju.
Premda je na početku današnje konferencije za medije ustvrdio da 'nema uporišta' za odbijanje izdavanja viška dozvola, nešto kasnije rekao je da ima mehanizam, ali da ga neće upotrijebiti.
Razloge za neupotrebu mehanizama obrazložio je činjenicom da on nije taj koji nekom može zabraniti rad pa će zbog toga prebaciti sve na Skupštinu.
Na taj način Bandić nekoliko mjeseci prije izbora otvara novu frontu sa SDP-om koji će, ukoliko ne promijeni odluku prema kojoj na 600 Zagrepčana ide jedan taksi, optužiti da je protiv novih zapošljavanja.
'Gradonačelnik pokušava jeftinim populizmom kod građana skupiti poene prije izbora i svjesno krši gradsku odluku. Time što se zalaže za nova zapošljavanja zapravo ugrožava postojeća radna mjesta jer taksi neće biti jeftiniji.
I sada taksisti posluju na rubu rentabilnosti, a povećanjem broja dozvola smanjit će im se broj vožnji i moglo bi se dogoditi da neki ostanu bez posla', kazao je Željko Petković, predsjednik udruženja Radio Taxi Zagreb.
Premda su iz RTZ-a prije nekoliko dana stizale najave da će prosvjedovati, Petković navodi da on nije za to, već za snagu argumenta, te je o cijelom slučaju obavijestio resornog ministra Sinišu Hajdaša Dončića, od kojeg je zatražio zaštitu.
'Imali smo nekoliko sastanaka s gradonačelnikom, ali nismo našli zajednički jezik i drugo nam nije preostalo. Natječajem se davalo dvjesto dozvola i na prvom sastanku rekao je da će dati 131 više, a jučer 159 više.
Brojke se stalno mijenjaju, a poseban problem je što se na ovaj način želi legalizirati to da Taxi Cammeo dobije novih 76 dozvola iako je tvrtka registrirana u Svetoj Nedjelji i već dulje vrijeme krši zakon i vozi po Zagrebu iako ne bi smjela', napominje Petković.
Na optužbe da pogoduje Cammeu, Bandić samo odmahuje rukom i kaže da nije u nadležnosti Grada to da kontrolira tko i kako vozi po Zagrebu, već da je za to nadležna inspekcija Ministarstva prometa.