Zločesta škvadra

Battlefield: Bad Company 2

25.11.2009 u 12:50

Bionic
Reading

Mega popularna franšiza Battlefield, vraća se na gejmersku scenu nastavkom velikog hita Bad Company, kojom misli preuzeti vodeće mjesto u žanru pucačina iz prvoga lica od svojeg največeg rivala Call of Duty-a!

 Koji su elementi potrebni kako bi to i ostvarili? Vrhunska grafika, realan osjećaj ratovanja ili bi trebali sve svoje adute baciti na multiplayer? Što su nam programeri spremili za ovaj nastavak i da li će 'Zločesta škvadra' u tome uspijeti, ostaje nam za vidjeti (čitaj: odigrati)

 U Bad Company-u 2 ćete kao i u predhodnicima na početku morati izabrati klasu. Tako će vam na raspolaganju biti običan pješak, inžinjer, snajperist i "medic". Najveća novost je da bi igra trebala ponuditi dosad još neviđen nivo destrukcije okolnih objekata koje smo imali priliku iskusiti u Red Factionu, ali ne i u samim pucačinama iz prvog lica. To znači da ćete imati mogućnost bilo sa tenkom ili sa nekim od osobnih naoružanja kao što su ručne grante ili bazuka, potpuno uništiti jedan dio zida zgrade i time lakše doći do neprijatelja. Ako vam ni to neće biti dosta, nastavite paljbu po polu razrušenoj zgradi i ona će se nakon nekog vremena urušiti.


Zatim, tu su i neobilazna vozila kojih ima na pretek, a koja se u Battlefieldu mogu voziti kako na zemlji tako i na moru i u zraku. Od malih i brzih vozila kao što su ATV-ovi pa sve do Abrams tenkova, Apache helikoptera i sličnog teškog naoružanja. Oružje u igre nećemo posebno secirati i isticati jer je tu više manje sve poznato i nema nekih prevelikih novotarija. No sa sigurnošću možemo reći kako raznih revolvera, polu automatskih i automatskih pušaka, mitraljeza i strojnica neće nedostajati.

Nikako ne smijem završiti ovu najavu, a da se ne dotaknem zvuka i zvučnih efekata u igri koji su apsolutno fantastični. Sve zvukove koje ćete čuti u igri, zvuče upravo onako kako bi i trebali zvučati u pravoj bitci. Fijukanje metaka oko vas, zvuk tenkova, oklopnih vozila  ili čisto dozivanje vaših suboraca djeluje toliko dobro da će vas natjerati da pojačate zvučnike kao biste mogli što ljepše upijati sve audio-vizualne krasote koja igra nudi. Sve to imat ćemo priliku provjeriti vrlo brzo, jer bi igra trebala izaći u prvih par mjeseci iduće godine.