Arena Beograd po svoj prilici dobit će nakon pet godina novog glavnog sponzora po kojem će nositi ime. Jedina ponuda koja je zaprimljena ona je Atlantic grupe Emila Tedeschija. Iako se već godinama najavljuje da će i Arena Zagreb dobiti glavnog sponzora, od njezina otvaranja 2009. to se još nije dogodilo
Lexus Arena Zagreb, Konzum Arena Zagreb. Bile su to neke od medijskih spekulacija 2009. godine, kad je zagrebačka Arena puštena u rad. Spominjalo se tada i da bi od prodaje imena Grad i država mogli uprihodovati milijun eura godišnje i na taj način smanjiti godišnji iznos rate od 7,2 milijuna eura za zakupninu, bez operativnih troškova, koji po pola plaćaju Ingri.
U međuvremenu je prošao i sedmogodišnji rok u kojem je Arena mogla biti ranije otkupljena, pa će se tako za nju plaćati sve do 2036. godine, za što će se izdvojiti u konačnici između 240 i 300 milijuna eura, ovisno o tome koliko će rasti operativni troškovi, ali i koliki će biti Indeks rasta potrošačkih cijena (CPI) koji se počeo računati nakon sedme godine. Ingra ju je pak sagradila za 89 milijuna eura.
I dok zagrebačka traga za glavnim sponzorom, beogradska će po svoj prilici dobiti već drugog u pet godina. Nakon što je proteklih pet godina nosila ime Kombank Arena (Komercijalna banka), na novom natječaju za prodaju imena zaprimljena je ponuda Atlantic grupe Emila Tedeschija.
Hoće li se prihvatiti Atlanticova ponuda od 1,25 milijuna eura za petogodišnji najam, bit će poznato za dva tjedna. Ako bude prihvaćena, Atlantic će moći promijeniti ime dvorane. Hoće li se ona zvati po nekom od njegovih brendova, Smoki, Soko štark, Cedevita ili jednostavno Atlantic arena, nije poznato.
Za razliku od beogradske, uprava zagrebačke Arene do sada nije raspisivala natječaj za glavnog sponzora, ali njezin direktor Sretan Šarić kazao je za tportal kako su proteklih godina pregovarali s potencijalnim generalnim sponzorima, ali da zbog trenutne tržišne situacije nisu uspjeli ostvariti suradnju. S kojim tvrtkama su vođeni pregovori - nije želio otkriti.
Na pitanje zašto svih ovih godina nije raspisan natječaj za prikupljanje ponuda, Šarić objašnjava kako je Arena Zagreb u specifičnim vlasničkim odnosima, a obzirom na to da se radi o velikom ulaganju, za to trebaju suglasnost Vlade RH, Grada Zagreba, vlasnika dvorane, tvrtke Ingra te upravitelja, Zagrebačkog holdinga.
'U interesu je poslovanja Arene Zagreb da se ovakav vid sponzorstva što prije realizira, ali kako je riječ o velikom projektu koji uključuje cijeli niz marketinških paketa i usluga, sasvim je razumljivo to da takvi pregovori mogu potrajati', napomenuo je Šarić.
Upitan koja je minimalna godišnja ponuda ispod koje Arena Zagreb ne bi smjela ići, Šarić je istaknuo kako na to ne može precizno odgovoriti. 'Generalno sponzorstvo uključuje čitav niz marketinških usluga, koje variraju sukladno potrebama ponuđača, pa se prema tome definira i konačan iznos ponude koja će odgovarati objema stranama', zaključio je Šarić.