GDJE JE TORTA?

Blizzard slavi dvadeseti rođendan

04.03.2011 u 11:14

Bionic
Reading

Legenda gaming industrije, čuveni Blizzard Entertainment danas puše u hipotetsku tortu sa dvadeset svjećica. Sretan rođendan, mrcino.

Ako pogledamo recentnu povijest gejminga, jako je teško istaknuti neku firmu toliko koliko Blizzard Entertainment. U pogledu PC gaminga barem, malo koja druga firma ostavila je ovako dubok utisak u trenutno poimanje digitalne zabave. Volite li njihove igre ili ne, morati ćete priznati kako se radi o developeru koji zna svoj posao. Warcraft i Starcraft franšize Blizzardu su donijeli toliku famu i renome da ih se dan danas smatra sinonimom za zarazni i ultra-kvalitetni PC gejming.

 

Jel' to zergling tamo na stazi pred kraj?

 

Naš rođendanlija započeo je svoj biznis ravno prije dvadeset godina pod imenom Silicone & Synapse izdavajući portove s Amige i Macintosha, te radeći originalne naslove poput Battle Chessa 2 ili RPM Racinga. 1992. izdali su čuvene Lost Vikingse, a 1994. su se preimenovali u Blizzard Entertainment, te izdali Warcraft: Orcs and Humans preko Interplaya. Ovaj događaj bio je enormna prekretnica za tada relativno malu firmu. Izdavanje ikoničkog Starcrafta donjelo im je strahovitu famu, te omogućilo da naprave vjerojatno najbolji masivni multiplayer do sada: ingenizoni World of Warcraft. Ipak, što Blizzard čini jedinstvenim je njihova pedantnost kod pristupa projektima. Zahvaljujući njemu, sve igre imaju ono nešto. Kako bi dobile "to nešto", one imaju nešto što se zove nedefinirani rok izrade. "When it's done" slogan čuvena je Blizzardova krilatica koju zaista iz dubine poštujemo.

 

Drevna povijest...

 

Što budućnost donosi Blizzardu? Nedavno najavljeni projekt Titan podigao je puno prašine, Starcraft 2 se dobro prodaje, a WoW: Cataclysm nastavlja oduševljavati mnogobrojne MMO fanove. Drugim riječima, tvorac Blackthornea napredovao je puno od svojih prvih projekata, a mi mu želimo još puno uspješnih godina i još barem toliko sjajnih projekata.

 

Vau, WoW.