zagrebačko podzemlje

Brzina u tunelima ispod rotora Remetinec limitirana na 40 km/h. Prometni stručnjak: To je opasno i nerealno

28.01.2020 u 20:56

Bionic
Reading

Rotor Remetinec i tuneli ispod njega pušteni su u promet u nedjelju, a već dan kasnije na njemu su zabilježene gužve. Vozače je dodatno iznerviralo ograničenje u tunelima od 40 km/h, pa je tako projekt težak više od tristo milijuna kuna ponovno došao pod lupu javnosti

Nakon godine dana čekanja remetinečki rotor otvoren je u nedjelju, a građani su ostali zatečeni kada su shvatili da je prolaz kroz tunele ispod njega limitiran na svega 40 km/h, a dodatno je prašinu podigla činjenica da je na izlazu iz tunela policija postavila radare kako bi utvrdila poštuje li se propisano.

Kako se na otvaranju prve faze rotora, a druga će uslijediti kada se urede pješačke i biciklističke staze te krene tramvajski promet, moglo čuti, riječ je o privremenoj mjeri koja je postavljena upravo zbog navedenih radova koji će potrajati još nekoliko mjeseci.

Goran Husinec, prometni stručnjak, ne vidi neku logičnu poveznicu između vožnje pod zemljom i radova koji se odvijaju iznad.

'Nema baš pretjerane logike u tom obrazloženju jer promet tunelima nije ni u kakvom doticaju s onim što se događa iznad', kazao je Husinec i dodao da zadanih 40 km/h nikako nije dobro i da je to čak opasno.

Smatra da je takvo ograničenje nerealno, ali i da informacije koje je dobio govore da će se spomenuto ograničenje brzo ukinuti.

Zagreb: Obnovljeni rotor u Remetincu pušten u promet
  • Zagreb: Obnovljeni rotor u Remetincu pušten u promet
  • Zagreb: Obnovljeni rotor u Remetincu pušten u promet
  • Zagreb: Obnovljeni rotor u Remetincu pušten u promet
  • Zagreb: Obnovljeni rotor u Remetincu pušten u promet
  • Zagreb: Obnovljeni rotor u Remetincu pušten u promet
    +15
Zagreb: Obnovljeni rotor u Remetincu pušten u promet Izvor: Pixsell / Autor: Matija Habljak/PIXSELL

'Ono je sada postavljeno i to treba poštovati. Prema informacijama koje sam dobio, policija će skinuti ovu zabranu i prije nego što radovi budu gotovi. Mislim da će tada ograničenje biti postavljeno na 60 kilometara na sat iako sam mišljenja da bi 70 bilo optimalno radi bolje i brže protočnosti vozila', smatra Husinec.

Zašto je ograničenje postavljeno na 40 i na čije traženje, pokušali smo doznati od Gorana Radića, voditelja projekta rekonstrukcije rotora, ali na telefonske pozive i poruke nije odgovarao.

Nakon otvaranja rotora, za čiju je rekonstrukciju potrošeno 331,7 milijuna kuna, dobio je semafore zbog kojih je prvog dana ponovno došlo do gužvi, pa je najavljeno njihovo reprogramiranje u špicama.

Preko njega ponovno voze i ZET-ovi autobusi, uključujući izvanrednu liniju 607 koja će se ukinuti kada završi druga faza, što je planirano za početak svibnja.