Ivana Pavić Šimetin, zamjenica ravnatelja Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (HZJZ) komentirala je novi slogan za testiranje učenika rekavši kako su htjeli napraviti kombinaciju činjenice da djeca stalno rade testove i reći istinu da to nije težak test
'Najlakši test ikad. I to nam je slogan pa će škole izabrati koji im je draži. Ovo je vrlo jednostavan test. To nije težak test, djeci je vrlo često i zabavan, vrlo rado čekaju rezultat, to je jedno iščekivanje u obitelji, 15 radosnih minuta. U tom smislu bi više voljeli da se gleda nego na ove neke druge načine', objasnila je zamjenica ravnatelja HZJZ-a Ivana Pavić Šimetin gostujući u Dnevniku N1 Televizije.
Govoreći o novoj strategiji cijepljenja, Pavić Šimetin je rekla kako ne bi trebalo ni govoriti da je to nova strategija jer su danas govorili o tome što 'možemo poboljšati'.
Zdravstvene ustanove su, dodaje, napravile lavovski posao.
Ona kaže kako starije građane koji se nisu cijepili želi motivirati na cijepljenje i cijepljenjem u kućama i drive in cijepljenjem. Na pitanje tko će raditi cijepljenje po kućama, Pavić Šimetin kaže kako to mogu raditi liječnici obiteljske medicine u kućnim posjetima te da se kroz mobilne timove želi postati dostupniji građanima.
Govoreći o rezultatima kampanje za cijepljenje, zamjenica ravnatelja HZJZ-a kaže kako, s obzirom na iskustva koja imamo s cijepljenjem inače, nismo ni mogli očekivati bolji odaziv od onoga koji imamo.
'Mislimo da nije moguće, da bi se ostvario obuhvat cijepljenja koji imaju neke druge zemlje, poput Portugala, a to je velika šteta za Hrvatsku jer s takvim zemljama se takmičimo u turističkoj sezoni', kaže dodajući kako ne očekuju da bi mogli imati odaziv na cijepljenje u tako velikim postotcima, ali još nekoliko postotaka bismo mogli dobiti.